رقابت بیش از ۳ هزار کنکوری در دانشگاه سمنان

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان گفت: بیش از سه هزار کنکوری در دانشگاه سمنان با هم رقابت می‌کنند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: آزمون سراسری (نوبت دوم) سال ۱۴۰۲ با حضور سه هزار و ۶۶۷ داوطلب در روز‌های ۱۴ و ۱۵ تیر در دو نوبت صبح و عصر همزمان با سراسر کشور در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان نیز برگزار می‌شود.

فرزین یغمایی افزود: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون نیز در مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه سمنان در پردیس شماره یک، در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴ تیر صبح‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و بعد از ظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۸ و در صبح روز پنجشنبه ۱۵ تیر از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۱۳ ظهر فعال است.

یغمایی تأکید کرد: داوطلبان از آوردن هرگونه وسائل اضافی به جلسه آزمون ازقبیل تلفن همراه، کیف دستی، ساک دستی و هرگونه لوازم ارتباطی، الکترونیکی و محاسباتی خودداری کنند و فقط کارت ورود به جلسه آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار و تعدادی مداد سیاه نرم، پاک‌کن و مدادتراش به همراه داشته باشند.

در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ سه هزار و ۱۶۴ داوطلب در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان با یکدیگر رقابت کردند که آمار‌ها از افزایش شمار داوطلبان در نوبت دوم این آزمون حکایت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار