۸ هزار کنتور برق در خراسان شمالی تست و آزمایش شد

در راستای صحت عملکرد صحیح کنتور‌های مشترکان خراسان شمالی، نزدیک به ۸ هزار کنتور در ۳ ماهه اول سال مورد تست و آزمایش قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان خراسان شمالی گفت: در این مدت ۶ هزار کنتور تک‌فاز، ۲ هزار دستگاه کنتور سه فاز و بالاتر آزمایش شد که به ترتیب نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳.۱۷ درصد بیشتر بازرسی شده است.

حسن چاهی با بیان اینکه ارتقای شاخص‌های کیفی، تداوم در پایداری شبکه و تضمین کیفیت انرژی برق از مهمترین برنامه‌های اساسی این شرکت است، افزود: در راستای جلوگیری از هدر رفت انرژی و کاهش برق‌های غیرمجاز سالانه از طریق گروه پیمانکاری برای بازدید، بازرسی و نظارت لوازم اندازه‌گیری در سطح شرکت اقدام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی افزود: خراسان شمالی ۴۰۶ هزار مشترک دارد و از این میزان، ۳۳۷ هزار مشترک آن خانگی هستند که نظارت بر روی کنتور‌های این مشترکان در طی سال انجام می‌شود.

وی گفت: ۸۴ درصد مشترکان برق استان بخش خانگی و ۳۸ درصد مصرف برق استان را استفاده می‌کنند.

چاهی افزود: مشترکان صنعتی ۲ هزار و ۸۰ مشترک برق استان با حدود نیم درصد را شامل می‌شود که ۱۷.۶ درصد برق استان را مصرف می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی افزود: یک درصد مشترکان برق استان در بخش کشاورزی هستند که ۲۶ درصد از مصرف برق شامل این گروه می‌شود و مابقی مصرف برق نیز شامل بخش تجاری، اداری و سایر است.

برچسب ها: کنتور برق ، توزیع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.