دروغ تکان‌دهنده مرد همسرکش فاش شد/ کشف جسد مقتول در عمق ۱۴ متری چاه باغ کردان

جسد زن جوانی که توسط همسرش به قتل رسیده بود، در عمق ۱۴ متری چاه باغ کردان کشف شد.

اواخر خردادماه امسال، زن جوانی به شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل قاضی محمد وهابی قرار گرفت، گفت: خواهرم که ۲ فرزند دارد ۱۱ ماه قبل ناپدید شده است همسرش هم نیز پاسخگوی این موضوع نیست؛ در این مدت نیز با تمامی آشنایان تماس گرفتم، اما کسی از او خبری ندارد؛ نگرانم بلایی سر خواهرم آمده باشد.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی با دستور قاضی جنایی تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در نخستین‌گام پی بردند، زن گمشده با همسرش که ۱۰ سال کوچک‌تر از او است مشکلات فراوانی دارد که این ماجرا شک تیم جنایی را برانگیخت.

بازداشت تنها مظنون پرونده و اعتراف به قتل

پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده، تیم جنایی راهی خانه این زوج جوان شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته و اقدامات اطلاعاتی گسترده پی بردند، زن جوان آخرین‌بار وارد خانه شده و دیگر خارج نشده است که همین کافی بود تا همسر زن گمشده با دستور قضایی بازداشت شود.

مظنون پرونده در تحقیقات ابتدایی ابتدا منکر جرم خود شد، اما پس از گذشت چند روز، اوایل تیرماه، به یک جنایت هولناک اعتراف کرد؛ وی مدعی شد: روز حادثه بخاطر شک زیاد، با همسرم درگیر شدم و او را هل دادم در ادامه همسرم سرش به دیوار خورد و به قتل رسید؛ پس از جنایت جسد را به بیابان‌های شهریار بردم و آنجا رهایش کردم.

پس از اعتراف صریح متهم به قتل همسرش، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و مأموران تیم تشخیص هویت با دستور قاضی جنایی راهی بیابان‌های شهریار شدند، اما پس از ساعت‌ها تجسس جسد مقتوله را پیدا نکردند.

در ادامه با اقدامات فنی و مخابراتی مشخص شد، متهم برای تغییر مسیر پرونده و کشف نشدن جسد، اظهارات ضد و نقیضی را در رابطه با رها کردن جسد در بیابان‌های شهریار به زبان آورده و این درحالی بود که اصلا به آنجا نرفته بود.

دروغ متهم فاش شد

بدین ترتیب متهم دوباره هدف تحقیق قرار گرفت و هنگامی که پی برد بازپرس پرونده متوجه دروغش شده است در جدیدترین اعترافات، خود گفت: روز حادثه در خانه تنها بودم که ساعتی بعد همسرم آمد از او پرسیدم که کجا بودی، اما همسرم در جواب گفت به تو ربطی ندارد که این موضوع خیلی من را عصبانی کرد!

مرد جنایتکار ادامه داد: در یک لحظه کنترل خود را از دست دادم و او را به دور از چشمان ۲ فرزندم داخل اتاق با دستانم خفه کردم و در ادامه جسد را میان یک پتو قرار دادم؛ به فرزندام گفتم که مادرتان خوابیده است مزاحمش نشوید.

متهم مدعی شد: پس از اینکه فرزندانم خوابیدند، حوالی ساعت ۵ بامداد جسد را با خودرو به باغ خود واقع در منطقه کردان بردم و داخل چاه پشت باغ انداختم؛ پس از اختفای جسد، خاک در چاه ریختم و سریعا محل مورد نظر را ترک کردم تا کسی از ماجرا خبردار نشود.

وی مدعی شد: همسرم را بخاطر اختلافات شخصی و شک زیاد به قتل رساندم؛ خانواده‌اش هم که از اختلافات ما خبر داشتند، هرموقع دلیل غیبت ۱۱ ماهه او را می‌پرسیدند می‌گفتم همسرم خانه را ترک کرده است. حالا، اما پشیمان هستم و قصد ارتکاب جنایت را نداشتم.

کشف جسد در کردان

پس از دریافت این اطلاعات مهم، تیم جنایی به همراه متهم راهی خانه باغ واقع در کردان شدند و پس از ۲ روز تخلیه چاه از خاک، جسد مقتوله را در عمق حدود ۱۴ متری بین یک پتو کشف کردند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی محمد وهابی؛ بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۰۱:۲۰ ۲۱ تير ۱۴۰۲
همیشه یکی نقش قربانی و یکی نقش جانی رو داره ولی نداشتن ایمان انسان رو به قهر چاه میکشه...تنها راه نجات انسانها راه بندگی خدا ....اول و اخر همین باشد ....باید خاک بشی تا پاک بشی و لیاقت حق تعالی بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۱۲ تير ۱۴۰۲
همه کاش وقتی از همسر خود بدبین میشن از هم طلاق بگیرند واکنش به خیانت طلاق است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۲ ۱۲ تير ۱۴۰۲
چقدر یه انسان می تونه سنگ دل و بی رحم بشه وحشی به تمام معنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۶ ۱۲ تير ۱۴۰۲
انشالله شاهد چنین اتفاقاتی هرگز نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۰ ۱۲ تير ۱۴۰۲
تصاویر دوربین مداربسته پس از گذشت بیش از ۱۱ ماه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۲:۳۲ ۱۲ تير ۱۴۰۲
از نجفی قاتل چه خبر؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
همت
۰۱:۲۷ ۱۲ تير ۱۴۰۲
بردن نام انسان با تو در یک قاب جفایی نابخشودنی به کرامت انسان است
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۲۳:۲۷ ۱۱ تير ۱۴۰۲
روز حادثه در خانه تنها بودم که ساعتی بعد همسرم آمد از او پرسیدم که کجا بودی، اما همسرم در جواب گفت به تو ربطی ندارد. این جمله دروغ است. در یک لحظه کنترل خود را از دست دادم. این جمله هم دروغ است. حالا، اما پشیمان هستم و قصد ارتکاب جنایت را نداشتم. این جمله هم دروغ محض تر از محض است. پزشک قانونی بر دهان این دروغگو پتک خواهد کوبید. دروغ کثیف ترین ظلم است. شهید بزرگوار دکتر مصطفی چمران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۱ تير ۱۴۰۲
من هم با 48 سال سن برای هر دختری میرم قبولمون نمیکنن اونوقت یک آدم جانی مادر بچه هاشو از سر هیچ میکشه متاسفم برای این مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۳ تير ۱۴۰۲
خیلی دیر داری ازدواج میکنی و باید بهاشو بدی یعنی با مطلقه ها باید ازدواج کنی البته بدون داشتن فررند پسر
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۲۱:۵۲ ۱۱ تير ۱۴۰۲
ازاول وقتی شروع زندگی برپایه اشرافی گری وپول باشه وعلاقه نقشی نداشته باشه همینه
درایران زنان بشدت مادی گراهستن وفکررفاه بیش ازحدهستن که البته بشکل های مختلف به شکست میرسه زندگی
پایه های زندگی بامحکم باشه تادرسخت ترین تکان هاآسیب نبینه معیارهای زندگی بایدصحیح بشه زندگی اگرشکل نگیره خیلی بهتره که اینجوری شکل بگیره
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۲۱:۴۷ ۱۱ تير ۱۴۰۲
اقای قاضی اگر این زن مقتوله کارهای غیر اخلاقی و خود فروشی پنهان با مردان غریبه کرده باشد ..شوهرش حق دارد یا خیر .
والا مرد هر چند عصبانی باشد زنش به قتل نه میرساند.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۱ تير ۱۴۰۲
ایران شده بکش بکش چه خبره آنم بعد از ۱۱ماه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۱ تير ۱۴۰۲
تو ایران هرکی به زنش شک داره میکشه اول تحقیق کن مطمئن شدی مدارک جمع کن برو طلاقش بده خوش اومد موسی به دین خود عیسی به دین خود لعنت خدا بر جهل انسان و ابلیس یک لحظه عصبانیت یک عمر پشیمانی انشاالله خدا رحم کند دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم خدا نصیب گرگ بیابان هم نکنه خیلی سخته ضربه سنگینی به خانوادها میخوره خداوند رحمت کند به خانوادش صبر عنایت کند پرودگارا همه ما را از شر جهل و عصابانیت و وسوسهای شیطان حفظ بفرما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۱ تير ۱۴۰۲
خدا لعنتت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۱ تير ۱۴۰۲
چطور میشه آدم همسر خودشو به قتل برسانند
من یکی طلاق دادم ولی به قتل فکر نکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۱ تير ۱۴۰۲
امان از این به تو چه ها و به تو مربوط نیست ها که زنها و مردها به هم می گن اگه مربوط نیست پس چرا با هم ازدواج می کنید اسمش زندگی مشترک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۱ تير ۱۴۰۲
باید اعدامش کرد اگر قرار بر شک و عصبانیت باشد تا یکی رو کشت، نتیجه اش یعنی در مشکلات خانوادگی نمیشه به سراغ عقل رفت و جلوی این طلاق‌های انبوه رو گرفت، پس نتیجا این مرد باید اعدام بشه تا بدانند قانون و عدالت وجود دارد و وقتی نمی‌توانی به زندگی ادامه بدی میتونی طلاق بدهی یا شاکی باشی و مجازات بخواهی. کشتن یک زن بی دفاع و ضعیف نهایت بزدلی و کج فهمی و غیرانسان بودن شخص هستش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۱ تير ۱۴۰۲
هر کس دیگه ای هم بود وقتی زنش این جواب رو میداد میکشتش لایق سرزنش نیستی
آخرین اخبار