مغازه دار‌ها از عوامل ترافیک شهر همدان

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: سد معبر مغازه دار‌ها از عوامل ترافیک در همدان است

سرهنگ فرخ جمالی گفت: سد معبر مغازه دار‌ها و قرار دادن وسایل و اقلام تبلیغی از جمله پایه‌های پرچم در سواره رو یکی از علل سد معبر و ایجاد ترافیک در این شهرستان است.

 او بیان کرد: قرار دادن وسایل و اقلام تبلیغی در سواره رو و سد معبر برای خودرو‌های عبوری از نظر قانون جرم است و در صورت بی توجهی فرد به تذکر و هشدارها، برای فرد متخلف پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان  افزود: این روز‌ها شاهد رواج قرار دادن اقلام تبلیغی به خصوص پایه پرچم در سواره رو و مقابل مغازه‌ها هستیم که این اقدام موجب مسدود شدن بخشی از سواره رو شده و زمینه ساز بروز ترافیک و سوانح احتمالی است.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه نباید به بهانه تبلیغ اقدام به مسدود کردن معابر کم عرض و ایجاد راهبندان و ترافیک کرد گفت: هماهنگی با شهرداری برای جمع آوری پرچم‌های تبلیغی واقع در سواره رو شده است و در صورت مشاهده، این اقلام ضبط می‌شود.

او  بیان کرد: همچنین قرار دادن پرچم‌های تبلیغ در حاشیه سواره رو موجب محدودیت دید راننده شده و احتمال بروز تصادف به ویژه با عابر نیز دور از انتظار نیست.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان در ادامه درباره تصادف شب گذشته نیز گفت: یک دستگاه سواری پژو از سمت میدان صدا و سیما به میدان کربلا با سرعت بسیار بالا در حال تردد بود که به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه دچار سانحه شد.

سرهنگ جمالی افزود: راننده ۱۸ ساله و بدون گواهینامه این وسیله نقلیه با درخت، تیربرق و دیگر موانع حاشیه جاده برخورد کرد و به کما رفت و هم اینک در بیمارستان بستری شده است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.