پلیس دامغان رشوه یک میلیارد تومانی سارقان طلا را رد کرد

سارقان طلا در دامغان هنگامی که خود را در دام پلیس دیدند برای رهایی خود به ماموران پیشنهاد رشوه یک میلیارد تومانی دادند .

سرهنگ جلیل موقوفه ئی فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به وقوع چند فقره سرقت منزل در دامغان گفت : با بررسی دقیق شیوه و شگرد سرقت‌ها، به کارگیری مخبرین و انجام اقدامات فنی و هوشمندانه پلیسی، سارقان کمتر از ۲ ساعت از وقوع آخرین سرقت خود شناسایی و هر ۴ سارق حرفه‌ای در یکی از استراحتگاه‌های محور دامغان - سمنان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: ۴ سارق اهل یکی از استان‌های غربی و ساکن تهران هستند و سوابق متعدد شرارت و سرقت مسلحانه در نقاط مختلف کشور را دارند.

به گفته وی، به همراه سارقان یک سرویس نقره به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال وعددساعت مچی زنانه طلا به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال و مقداری لوازمدیگر که در دامغان به سرقت برده بودند کشف شد .

سرهنگ موقوفه ئی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد این ۴ سارق ۲۳۳ سکه و ۹۰۰ گرم طلای سرقت شده در یکی دیگر از شهر‌های کشور را بین خود تقسیم کرده اند تصریح کرد: یکی از سارقان وقتی متوجه شد ماموران در بازرسی از خودروی آن‌ها به این اسناد دست پیدا کرده پیشنهاد ۱۰ میلیارد ریال رشوه در قبال معدوم کردن این اسناد را داد که ماموران پاکدست ضمن رد رشوه ، مراتب را صورتجلسه کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : تحقیقات پلیسی در خصوص ابعاد سرقت‌های این باند در شهر دامغان و سایر شهر‌های کشور ادامه دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار