اجرای برنامه‌های "پیک امید" در مناطق کم برخوردار قزوین

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین از اجرای برنامه‌های پیک امید تابستانی با هدف ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان ساکن در مناطق کم برخوردار استان خبر داد.

سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین گفت: طرح «پیک امید» از برنامه‌های جهادی کانون به شمار می‌رود و با هدف توسعه عدالت فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان روستایی و مناطق کم برخوردار شهری اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین تاکنون در قالب طرح‌های مختلف این برنامه را در روستا‌ها و مناطق کم‌برخوردار روستایی و شهری اجرا کرده است.

موسوی تصریح کرد: در همین راستا اجرای تابستانی برنامه «پیک امید» در روستای محمودیان شهر خاکعلی برای بیش از ۱۵۰ دانش ‎آموز این روستا و نیز ۳۰ دانش‌آموز از روستای قره قباد، با حضور هنرمندان خانه تئاتر کانون و با هماهنگی مربی کتابخانه‌های سیار شهرستان آبیک اجرا شد.

به گفته این مسوول، در این برنامه کامیونت نمایش سیار کانون با حضور در روستا‌هایی که کودکان و نوجوانان آنان به مراکز کانون دسترسی ندارد به اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری متنوع مانند اجرای نمایش، معرفی وقایع و ایام، مسابقه و اهدای جایزه، ورزش جمعی می‌پردازد.

وی یاد آور شد: اهدای کتاب و اجرای برنامه شاد و مفرخ برای کودکان و نوجوانان، موجب تشویق کودکان به سمت آگاهی و کتابخوانی می‌شود و نقش ارزنده‌ای در پرورش استعداد و خلاقیت کودکان دارد.


 

 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار