سد بوکان ۲ جوان را بلعید

رئیس آتش‌نشانی بوکان گفت: ۲ جوان به دلیل ناآشنایی با فنون شنا در دریاچه سد این شهرستان غرق شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: روز گذشته ۲ جوان ۲۱ و ۳۰ ساله به دلیل ناآشنایی به فنون شنا در دریاچه سد شهید کاظمی این شهرستان غرق شدند.

رسول معروفی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از این ۲ جوان در نزدیکی روستای «ساری قامیش» به قصد شنا وارد دریاچه سد شده بود، که غرق شد و برای پیدا کردن جسد وی، گروه غواصان «ساتیار» به محل اعزام شدند.

وی افزود: گروه غواصی توانست پس از چند ساعت تلاش جنازه این جوان ۲۱ ساله که اهل شهرستان سقز بود را در دریاچه سد پیدا و برای طی مراحل قانونی به بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان منتقل کند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: امروز(جمعه) جوان ۳۰ ساله دیگری نیز در نزدیکی روستایی «لگز» در دریاچه سد شهید کاظمی بوکان غرق شد و تیم غواصان «ساتیار» برای پیدا کردند جسد وی به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با تلاش‌های غواصان و شناگران ماهر منطقه تاکنون جسد این جوان در دریاچه سد پیدا نشده و تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.

معروفی با اشاره به تجهیز سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان به لباس و تجهیزات غواصی ادامه داد: به زودی یک نفر آشنا به فنون غواصی در آتش نشانی بوکان استخدام می‌شود تا در عملیات‌های نجات و یافتن جنازه غرق شدگان این سازمان را یاری کند.

سد بوکان بزرگرترین سد استان آذربایجان غربی و یکی از سد‌های بزرگ ایران با هسته رسی است که در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان بوکان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.