توافق با مالکین حقیقی و حقوقی زمین در گلستان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از توافق بین سازمان ملی زمین و مسکن با مالکین حقیقی و حقوقی استان برای تامین کسری زمین در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

مهدی ملک گفت: در استان گلستان با توجه به کثرت اراضی جنگلی و کشاورزی با کمبود زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن روبرو هستیم.

او افزود: تا کنون زمین دو سال ابتدایی اجرای طرح در استان تامین شده و برنامه ریزی‌هایی برای تامین زمین دو سال باقیمانده انجام شده است.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در این راستا اقدام به توافق با مالکین حقیقی و حقوقی کرده تا از این مسیر کسری زمین را تامین کنیم.

ملک افزود: اراضی داخل محدوده‌های شهری که در سنوات گذشته توسط شرکت تعاونی‌ها خریداری شده بود شناسایی و اقداماتی برای توافق با مالکین این زمین‌ها صورت گرفت.

او گفت: در جلسه‌ای که با حضور معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد، نمایندگان چند شرکت تعاونی در استان حضور یافته و با بررسی موقعیت زمین، توافق بین دولت و مالکین صورت گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: این اقدام در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر تولید مسکن و در بستر قانون جهش تولید مسکن محقق شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.