افزایش ۳۵ درصدی تردد از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: میزان تردد در پایانه‌های مرزی استان در سه ماه گذشته به مرز یک میلیون مورد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: میزان تردد در پایانه‌های پنجگانه مرزی استان طی بهار امسال به مرز یک میلیون مورد رسید که افزایش ۳۵ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است که نشان دهنده خدمت رسانی بیشتر و بهتر در پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی ایت.

پیمان آرامون افزود: از حدود یک میلیون تردد در مرز‌های آذربایجان‌غربی حدود ۳۴۴ هزار تردد مربوط به پایانه رازی خوی و ۳۲۰ هزار تردد هم مربوط به پایانه بازرگان در مرز کشور ترکیه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین در سه ماهه بهار امسال ۱۸۴ هزار تردد به پایانه تمرچین در مرز شمال عراق تعلق دارد.

آرامون گفت: یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی، ۲۴ ساعته شدن تردد در پایانه‌های مرزی رازی و تمرچین است که ضمن کاهش زمان ایستایی مسافران، تعداد تردد‌ها نیز بیشتر شده است.

آذربایجان‌غربی دارای پنج پایانه مرزی شامل بازرگان ماکو، رازی خوی و سرو ارومیه در مرز ترکیه، تمرچین پیرانشهر در مرز شمال عراق و پلدشت در مرز نخجوان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۰ تير ۱۴۰۲
مثلا که چی شده افزایش یافته