خطیب نماز عید قربان در بوشهر:

پیام عید قربان تبعیت محض از فرمان خدا است

خطیب نماز عید قربان در بوشهر گفت: از خودگذشتگی، ایثار، فداکاری و تبعیت محض از فرمان خداوند متعال از اصلی‌ترین پیام‌های عید قربان است.

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح امروز پنجشنبه ۸ تیر با تبریک عید سعید قربان راه نجات و رسیدن به سعادت و کمال را داشتن قلب سلیم و حرکت به سمت فرمان الهی دانست و افزود: امام حسین به همراه یاران خود در روز عرفه حج را رها و به طرف صحرای کربلا حرکت کرد تا با دشمنان دین اسلام بر اساس فرمان الهی مبارزه کند.

خطیب نماز عید قربان یکی از ویژگی‌های نیکوکاران را ایثارگری در راستای فرمان الهی عنوان و بیان کرد: انسان اهل احسان و نیکوکاری بر اساس فرمان الهی و آموزه‌های ائمه اظهار حرکت و فعالیت می‌کند.

حجت الاسلام مصلح با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان و کارکنان قوه قضاییه گفت: ملاک ارزیابی عملکرد همه دستگاه‌های اجرایی از جمله قوه قضاییه خروجی و تاثیرگذاری کار در جامعه است.

وی اضافه کرد: راه نجات و موفقیت انسان در همه سطوح، استفاده از آموزه‌های امامان معصوم و پیروی از فرمان، ولی امر مسلمین است.

صبح امروز نماز عید قربان در بوشهر به امامت حجت‌الاسلام عبدالحسین، مصلح امام جمعه موقت بوشهر در مصلی جمعه بوشهر برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.