وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جویای حال حجاج ایرانی شد

اسماعیلی در تماس تلفنی با رئیس سازمان حج و زیارت پیگیر آخرین وضعیت حجاج ایرانی و اقدامات سازمان حج و زیارت در سرزمین وحی شد.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته در تماس تلفنی با سیدصادق حسینی ضمن آرزوی قبولی طاعات برای همه حجاج ایرانی در جریان آخرین وضعیت امور و برنامه‌های حج قرار گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این تماس تلفنی ابراز امیدواری کرد با توجه به بهبود روابط جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی در دولت سیزدهم، امسال مناسک حج برای حجاج ایرانی و سایر حجاج حاضر در سرزمین وحی با شکوه‌تر از همیشه برگزار شود.

سیدصادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت نیز در این گفت‌وگوی تلفنی گزارش مبسوطی از وضعیت حجاج ایرانی و عملکرد این سازمان ارائه کرد.

گفتنی است، امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ نفر از زائران و عوامل اجرایی و فرهنگی از ایران عازم سرزمین وحی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۲۲:۵۵ ۰۸ تير ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : در محکومیت و مقابله علیه دولت منفور ملعون خبیث اهانت کننده و هتک حرمت حریم شکن کلام الله مجید قرآن کریم مقدس ، باید سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص این کشور را از هر لحاظ تجاری اقتصادی و توریستی و تحصیلی علمی مختلف و غیره ... تا زمان عذر خواهی رسمی این کشور از سر تا سر جهان اسلام باید تحریم ۱۰۰/ صد درصدی شوند و جمیع حجاج محترم سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص امت واحده حضرت رسول الله ص که در مکه مکرمه و مدینه منوره حضور دارند و امت واحده حضرت رسول الله ص در سر تا سر جهان اسلام فردا در میعادگاهی نماز جمعه یک صدا و یکپارچه و هماهنگ با هم فردا جمعه بر علیه آن کشور غربی شعار دهند و خشم انزجارشان را به این کشور اعلام کنند تا بفهمند اتحادیه جهان اسلام ناب محمدی ص در قبال با اهانت کردن به ارزشها شاخص‌های دینیش با احدی اقماض مماشات ندارد . والسلام و صلوات التماس دعا و صلوات . و من الله توفیق .
آخرین اخبار