حقوق بشر آمریکایی یعنی بمباران شیمیایی سردشت

معاون رئیس جمهور گفت: غربی ها خودشان قوانین منع سلاح‌های کشتار جمعی تدوین می کنند و خودشان هم نقض می کنند.

 قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و‌امور ایثارگران در مراسم داغ لاله ها که به مناسبت گرامیداشت سالگرد بمباران شیمیایی سردشت در سردشت برگزار شد، اظهار کرد: غربی‌ها که امروز داعیه حمایت از کردها را دارند همین مردم‌کرد را  با سلاح شیمیایی تولید خودشان در سردشت و‌حلبچه به کام مرگ کشاندند.

وی ادامه داد: غربیها خودشان قوانین منع سلاح‌های کشتار جمعی تدوین می کنند و خودشان هم نقض می کنند و هر جا به نفعشان باشد بمب شیمیایی را بر علیه مردم مظلوم استفاه می کنند این نماد حقوق بشر آمریکایی است.

وی افزود: حقوق بشر آمریکایی یعنی بمباران شیمیایی سردشت یعنی شلیک به هواپیمای مسافربری بر فراز خلیج فارس یعنی برای حفظ قدرت مردم مضللوم را به خاک و خون کشیدن آن‌ها دنبال بردگی مردم هستند.

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: اگر قبل از اسلام بت، پیکره‌های سنگی بود، امروز بت اصلی آمریکا و حامیان غربیشان است که هدفشان ضربه زدن به اسلام ناب محمدی است.

 رئیس سازمان بنیاد شهید و‌امور ایثارگران اضافه کرد: زبان از بیان عظمت شهدا و‌ خانواده شهدا شیمیایی سردشت قاصر است تا امروز تلاش‌های زیادی برای رفع مشکلات مردم این شهر صورت گرفته است، اما کافی نبوده است با توجه نگاه ویژه رئیس جمهور به مردم سردشت و موضوع ایثار و شهادت تلاشمان را باید چند برابر کنیم.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: طبق گزارشی که به من دادند به تمام پرونده‌های تشکیل شده مدعیان مصدومیت شیمیایی رسیدگی شده است و‌پرونده معوقه نداریم.

معاون رئیس جمهور  خاطر نشان کرد: کلینک ویژه مصدومان شیمیایی با کمک دانشگاه علوم پزشکی در تامین نیرو‌های متخصص خدمات شبانه روزی در همه بخش‌های پزشکی به مردم ارائه خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.