رفع مشکل زمین نهضت ملی مسکن در اکثر شهر‌های شهرستان بروجن

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در اکثر شهر‌های شهرستان بروجن مشکل زمین در خصوص نهضت ملی مسکن حل شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری در شورای اداری بروجن گفت: جاده بلداجی حدود ۵ کیلومتر روکش آسفالت پلیمری شده است که کار جدیدی برای استان است و کیفیت بالایی دارد. 

وی افزود: ساختمان پزشکی قانونی بروجن و فاضلاب فرادنبه ظرف یکی دو هفته آینده آماده شود تا با سفر یکی از مسئولین عالی رتبه به استان افتتاح شوند.

علی حیدری اظهار کرد: در اکثر شهر‌های شهرستان بروجن مشکل زمین در خصوص نهضت ملی مسکن حل شده است و باید تا آخر تیرماه تعیین تکلیف شوند، نباید مردم بدون زیرساخت ساکن یک محله شوند. تا هفته آینده باید به همه زمین تعلق گیرد و همه گروه بندی‌ها انجام شده باشند. 


بیشتر بخوانید


وی افزود: ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سفر ریاست جمهوری تخصیص یافت که ۶۰ میلیارد تومان آن برای سد آقبلاغ در نظر گرفته شد و ۶۰ میلیارد تومان دیگر برای راه آهن در نظر گرفته شد، در واقع این دو پروژه جزو اولویت‌ها بودند و در تخصیص اعتبار، بیشتر دیده شدند.

حیدری خاطرنشان کرد: از نقاط حادثه خیز شهرستان بروجن، گردنه مروارید است که با اعتباری بیش از ۸ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن شروع شده است. 

وی ادامه داد: شهرداران سعی کنند ورودی‌ها و خروجی‌های شهر‌ها را سر و سامان دهند و بر روی مکان‌های گردشگری کار شود تا بیشتر نتیجه گرفت، یکی از راهکار‌هایی که استان چهارمحال و بختیاری می‌تواند برای اقتصاد خود کند احیای گردشگری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.