قصرشیرین آماده برگزاری مراسم دعای عرفه در مرز خسروی

سرپرست فرمانداری قصرشیرین با اشاره به برگزاری مراسم دعای عرفه در مرز خسروی، گفت : امروز (۷ تیر) و بعد از نماز ظهر و عصر این آیین معنوی در نقطه صفر مرزی برگزار خواهد شد.

محمد نجفی سرپرست فرمانداری قصرشیرین با اشاره به فرا رسیدن روز عرفه، گفت : مانند سالیان گذشته مراسم دعای عرفه در مرز خسروی و نزدیک‌ترین نقطه به کربلای معلا برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم دعای عرفه بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود، پیش‌بینی کرد بیش از ۸۰۰ نفر از مردم استان و حتی استان‌های دیگر در این مراسم معنوی حضور داشته باشند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال مرز خسروی به صورت ۲۴ ساعته برای تردد زوار باز است و امکان اینکه برخی از زوار بخواهند بعد از مراسم دعا عازم کربلا شوند، احتمال اینکه امسال در مراسم روز عرفه نسبت به سال‌های گذشته میزبان تعداد بیشتری از مردم باشیم، وجود دارد.

نجفی از آمادگی کامل قصرشیرین برای ارائه خدمات به زواری که در مراسم عرفه شرکت می‌کنند خبر داد و تاکید کرد: با همراهی همه دستگاه‌ها امکانات رفاهی، حمل و نقل و پذیرایی برای زوار فراهم است. به علاوه با توجه به گرمای هوا در خسروی هم وسایل سرمایشی تعبیه شده و هم سایبان‌هایی برای محل حضور زوار در نظر گرفته شده است.

وی از در نظر گرفتن وسایل حمل و نقل برای تردد زوار بین خسروی و قصرشیرین نیز یاد کرد و ادامه داد: چنانچه زوار قصد ماندن در قصرشیرین را نیز داشته باشند، امکانات اسکان برای آن‌ها فراهم است.

به گفته سرپرست فرمانداری قصرشیرین، محدودیتی برای تردد خودرو‌های سنگین در مسیر‌های منتهی به برگزاری مراسم روز عرفه در نظر گرفته نشده و فعالیت‌های تجاری در صورتی که طرف عراقی محدودیت ایجاد نکند، برقرار خواهد بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار