رئیس کل دادگستری استان تهران:

امنیت موجود در جامعه محصول کار مشترک فراجا و قوه قضاییه است

القاصی گفت: خدمت به مردم بزرگترین افتخار قوه قضاییه و پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به مناسبت هفته قوه قضاییه جمعی از فرماندهان انتظامی تهران بزرگ و کشور با حضور در دادگستری استان تهران با علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران دیدار کردند.

 سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس تهران بزرگ به همراه جمعی از فرماندهان انتظامی تهران بزرگ ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به رئیس کل دادگستری و مجموعه قضایی استان تهران، از تعامل فیمابین دستگاه قضا و پلیس در استان تهران به منظور حفظ و تامین امنیت شهروندان در ابعاد مختلف ابراز خرسندی نمود.

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران نیز در این دیدار با اشاره به خدمات و زحمات گمنامانه پلیس در کشور و به طور خاص در تهران بزرگ اظهار کرد: 
بیشترین تعامل دستگاه قضا میان دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف با فراجا است که همین موضوع نشان از اهمیت کار پلیس در حوزه تامین امنیت شهروندان در بخش‌های مختلف دارد.

رئیس کل دادگستری استان تهران فعالیت دستگاه قضا و پلیس را مکمل یکدیگر در جهت تامین امنیت و آرامش شهروندان دانست و گفت: حضور فراجا در همه حوزه‌ها به صورت میدانی، تمام وقت و در جهت خدمت به مردم است.

وی گفت: همین امر مهمترین شاخصه پلیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب میشود.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا نیز در دیداری جداگانه با رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: دستگاه قضا به رغم کمبود‌ها و مشکلات مختلف تحول و رویکرد قابل توجهی را در حوزه‌های مختلف با جدیت پیش گرفته که این تحول و رویکرد نتیجه زحمات شبانه روزی کارکنان دستگاه قضا است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با قدردانی از همکاری همه جانبه دستگاه قضا با فراجا در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: در دستگاه قضا قضات گمنامی حضور دارند که در جهت اجرای عدالت و احقاق حق از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند که این قضات برای دستگاه قضا اقتدارآفرین هستند.

القاصی نیز در این دیدار امنیت موجود در جامعه را محصول کار مشترک فراجا و عدلیه دانست و گفت: خدمت به مردم بزرگترین افتخار قوه قضاییه و پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه ارتباط خوب و امنیت‌آفرین دستگاه قضا و پلیس در حوزه‌های مختلف را مورد توجه قرار داد و در عین حال بر ضرورت استمرار و تقویت این ارتباط تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار