افتتاح ۶۱ طرح اشتغالزایی با پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد گفت: ۶۱ طرح اشتغالزا با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه صندوق کارآفرینی امید در مناطق مختلف استان یزد به بهره برداری رسید.

امامی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد گفت: این طرح‌ها در بخش‌های خدمات، صنعت و کشاورزی است که برای اجرای آن بیش از دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

 او اشتغال روستایی و نهضت احیا را از اولویت‌های پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی عنوان کرد و افزود: با افتتاح این طرح‌ها در مجموع برای ۲۵۰ نفر اشتغالزایی شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد ادامه داد: این صندوق در چارچوب اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور، تفاهم نامه‌هایی را با برخی دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد و توسعه کسب و کار پایدار امضا کرده که در مجموع ۶۳۱ فقره تسهیلات اشتغالزا پرداخت شده است.

امامی در حاشیه افتتاح طرح‌های اشتغالزایی استان یزد با اشاره به اینکه اولویت صندوق حمایت از طرح‌های مناطق روستایی و محروم است، گفت: در سال گذشته هزار و ۲۰۰ کارگاه خرد اقتصادی در مناطق روستایی استان یزد از تسهیلات این صندوق بهره‌مند شدند.

او نهضت احیا را از دیگر برنامه‌های صندوق کارآفرینی امید برشمرد و افزود: با تسهیلات این صندوق، اگر ظرفیت تولید واحد‌ها زیر ۵۰ درصد باشد، طرح را به چرخه تولید برمی گردانیم تا ظرفیت آن کامل شود.روستایی

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد اظهار داشت: اعطای تسهیلات به طرح‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر برنامه‌های صندوق در سال ۱۴۰۲ است تا به ایجاد اشتغال در کشور کمک شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار