خودکشی قهرمان وزنه‌برداری جهان بعد از اثبات دوپینگ

ولادیمیر سدوف وزنه بردار قزاقستانی که به دلیل دوپینگ محروم شد، خودکشی کرد.

به نقل از سایت rbc، ولادیمیر سدوف وزنه بردار قزاقستانی که در المپیک ۲۰۰۸ پکن حاضر بود و چهار دوره عنوان قهرمانی کشورش را بر عهده داشت، بر اثر خودکشی درگذشت.

در سال ۲۰۱۹ دوپینگ این وزنه بردار اعلام و او از تمام عناوین از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ به دلیل مصرف استروئید آنابولیک که در یک نمونه یافت شده بود، محروم شد و در نهایت تصمیم به خودکشی گرفت.

اداره پلیس منطقه ژتیسو اعلام کرد: جسد یک وزنه بردار ۳۵ ساله در محل سکونتش در روستای دوستیک ولسوالی کاراتال پیدا شد. هیچ نشانه‌ای از ضرب و جرح در بدن او یافت نشد. بر اساس شهادت نزدیکان این وزنه بردار، او خودکشی کرده است. در حال حاضر، تحقیقات مقدماتی در مورد خودکشی انجام می‌شود.

او در بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن به مقام چهارم دست یافت و در سال ۲۰۰۹ قهرمان جهان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۶ تير ۱۴۰۲
رفت جهنم
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۶:۰۸ ۰۶ تير ۱۴۰۲
آخی بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۶ تير ۱۴۰۲
آخر و عاقبت تقلب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۶ تير ۱۴۰۲
آخر و عاقبت تقلب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۶ تير ۱۴۰۲
اولا ارشش رو نداشت که به خاطر حرف مردم که حتما کاربران و... بمباران کردن ذهن و حواس و روانش و... ! اگه زیاد بهش فشار آوردن میتونست کلا قید وزنه برداری را بزنه و بری کشور دیگه و فارغ از این هیاهو زندگی با آرامشی را داشته باشه !
ضمنا ارزشش رو هم نداشت به خاطر مدال دوپینگ کنه که به اینجا برسه . دوپینگ واقعا مردانه نیست باید تو ورزش خصوصا وزنه برداری و امثالش مردانه بجنگی و مدال بیاری و حالا اگه دوپینگ نمیکرد مثلا طلا نمی آورد نقره یا بنرز که می آورد و اون برنز یا همون سوم شدن عادلانه ارزشش بیش از دهها مدال طلا با دو پینگ هست ! چون حق کس دیگه که کلی زحمت کشیده را میخوره.
ضمنا اینها که دوپینگ میکنند به جز نامردی برنده شدن ، واقعا چند بار لو نمیرن 1-2-3---- بارررر ؟؟! خب بلاخره یه بار لو میره و میشه همین اتفاقی که افتاده چون چندین سال قهرمان بوده پیش مردمش و کشورش. حالا یهو ....! بگذریم خداوند رحمتش کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۶ تير ۱۴۰۲
هیچ چیز ارزش اینو نداره که خودتو از زیبایهای دنیای اطرافت محرم کنی وجهنم رو هم برای خودت بخری تازه اگه زندگی هم خیلی بهت سخت بگذره باز هم باید زندگی کرد ومرگ رو سپرد دست خدایی که بهت جان داد
آخرین اخبار