اعلام مسیر‌های سرویس‌دهی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در روز عرفه

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: در روز عرفه ۱۵۰ دستگاه اتوبوس به سمت گلستان شهدا، آرامستان باغ‌رضوان و پارک ناژوان حرکت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه ۱۵۰ دستگاه اتوبوس فردا چهارشنبه مصادف با روز عرفه از ساعت ۱۵ به سمت گلستان شهدا، آرامستان باغ‌رضوان و پارک ناژوان حرکت می‌کند و از ساعت ۱۹ نیز بازگشت آن آغاز خواهد شد، گفت: سرویس‌دهی به گلستان شهدا روز عرفه فقط برای بازگشت زائران در نظر گرفته شده است.

سیدعباس روحانی افزود: با توجه به عملیات عمرانی مقابل ورودی اصلی گلستان شهدا، زائران برای سوار شدن به اتوبوس و حرکت به سمت باغ‌قوشخانه باید به میدان شهید لاوی، حرکت به سمت میدان آزادی و پل یزدآباد از ایستگاه میدان پرواز، ابتدای خیابان آزادگان و خیابان جی، به در غربی گلستان شهدا واقع در خیابان فیض مراجعه کنند.

او با بیان اینکه اتوبوس‌های دپو و سرویس‌دهی پشتیبانی گلستان شهدا مقابل در غربی واقع در خیابان فیض قرار دارد، گفت: خطوط منتهی به گلستان شهدا شامل خط یک تندرو و خط ۸۰ اتوبوسرانی برای رفتن زائران به سمت این نقطه تقویت شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه افزود: مسیر سرویس‌دهی باغ رضوان نیز از باغ‌قوشخانه آغاز می‌شود و با گذر از خیابان سروش، میدان احمدآباد و خیابان جی به این آرامستان ختم می‌شود.

روحانی گفت: برای حضور شهروندان در پارک ناژوان، اتوبوس‌ها ساعت ۱۵ از میدان شهدا، میدان جمهوری اسلامی، میدان قدس، میدان آزادی، میدان امام حسین (ع) و میدان انقلاب، به‌سمت ناژوان حرکت می‌کنند.

او از شهروندان خواست برای سهولت در سرویس‌دهی و رعایت حال مسافران در مسیر‌های مربوطه، از پارک کردن خودرو در ایستگاه‌های اتوبوس خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.