جشن بزرگ غدیر در خراسان شمالی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری جشن بزرگ غدیر در استان خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس سرشته  معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در جلسه هماهنگی برگزاری جشن بزرگ غدیر در مرکز استان که پنجم تیرماه با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های اجرایی برگزار شد بر اهمیت جایگاه غدیر اشاره و اظهار کرد: عید غدیرخم، مصداق بارز اجرای عدالت است و معرفت به غدیر باعث می‌شود ظلم در جهان ریشه کن شود.

حجت الاسلام والمسلمین سرشته گفت : غدیر تنها نام یک سرزمین نیست، بلکه یک تفکر و نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوت حکایت می‌کند و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه‌داران امامت است. 

معاون هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم در ادامه این جلسه به ارائه گزارشی از روند برگزاری جشن غدیر و راه اندازی موکب‌های غدیر پرداخت. 

مسعود مرواری از اعلام آمادگی ۴۰ هیئت و گروه مردمی در برگزاری جشن غدیر خبرداد و افزود: راه اندازی ۴۰ غرفه با ویژه برنامه‌هایی همچون اطعام، مسابقه نقاشی، ارائه محصولات فرهنگی و... از جمله برنامه‌های این جشن خواهد بود. 

او گفت : موکب‌هایی با محوریت جشن بزرگ غدیر در مرکز استان جمعه ۱۶ تیرماه همزمان با روز عید سعید غدیرخم از ساعت ۱۳ تا ۲۱ از میدان شهید تا چهارراه امیریه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین المللی غدیر در استان و دستگاه‌های فرهنگی استان راه اندازی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.