ثبت نام متقاضیان اسقاط خودرو‌ تنها از طریق سایت ستاد نوسازی ناوگان

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده گفت: هرگونه ثبت‌نام برای اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده تنها باید در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌ انجام شود.

مهران سالاریه رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده، با اشاره به اینکه بر اساس قانون متولی اسقاط خودرو‌های فرسوده در کشور ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده است، گفت: بر این اساس متقاضیان اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده باید به سایت این ستاد به نشانی nnhk.ir مراجعه و پس از ثبت‌نام به‌عنوان متقاضی، نسبت به ثبت وسیله نقلیه فرسوده خود در سامانه و پس از آن انتخاب نزدیکترین مرکز اسقاط اقدام کنند.

وی اضافه کرد: برندگان قرعه‌کشی در طرح‌های جایگزینی شرکت‌های خودروسازی داخلی نیز می‌توانند وضعیت اسقاط خودروی فرسوده خود را در این سایت مشاهده کنند.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده با تاکید بر اینکه ثبت‌نام در سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده رایگان است، خاطرنشان کرد: در صورتی که غیر از سامانه ستاد، ثبت‌نامی برای خودرو‌های فرسوده صورت گیرد و یا درخواست وجهی انجام شود، کلاهبرداری است.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده با بیان اینکه مراکز اسقاط نیز مکلفند تنها از طریق این سامانه نسبت به پذیرش متقاضیان اقدام کنند، تاکید کرد: پذیرش متقاضیان اسقاط خودرو‌های فرسوده بدون ثبت‌نام در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده ممنوع است و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

سالاریه همچنین گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف در این خصوص را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا پیگیری لازم و برخورد با متخلفان صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۷ تير ۱۴۰۲
با اسقاط کردن خودروی قدیمی ، صاحبان آنها باید مدت طولانی بدون خودرو منتظر بمانند و نه تخفیفی شامل آنها می شود و نه با اندازه قیمت خودرو قدیمیشان از قیمت خودروی موعود کم می شود . خواهش می کنم توضیح بدین چگونه باید این فرایند برای صاحبان خودروهای قدیمی خوشایند باشد چه چیزش باید جالب باشد ؟؟؟؟؟؟؟ مگر آدم دیوانه باشه ماشینش که بدون مشکل داره کار می کنه رو بده و یکسال یا بیشتر منتظر بمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۶ ۰۶ تير ۱۴۰۲
هر روز یه سایت میزنن و میگن تو این سایت ثبت نام کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۶ تير ۱۴۰۲
چون مشتری ندارم خودرو ساز و موتور سیکلت انبارها پر شده اینجوری میخوان با قیمتهای بالا خودرو و موتور بفروشن
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۳:۲۳ ۰۵ تير ۱۴۰۲
به هر اسقاط خودرو و یا هر کد ملی ایرانی واردات خودرو پاک اختصاص یابد و واردات هر خودرو پاک برای هر ایرانی آزاد آزاد باشد
اینگونه امیدی نتنها به نوسازی بلکه به نوسازی پاک که چندین وله بالاتر است هم خواهیم رسید
آخرین اخبار