برگزاری بیست و هشتمین دعای پرفیض عرفه در مرز رسمی خسروی

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین از برگزاری بیست و هشتمین دعای پرفیض عرفه در روز چهارشنبه هفتم تیرماه مصادف با روز نیایش و دعا در مرز رسمی خسروی خبر داد.

حجت خدرویسی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین در جلسه هماهنگی دعای پرفیض عرفه در محل فرمانداری قصرشیرین، گفت : تمهیدات و امکانات لازم بری پذیرایی و میزبانی زائران عرفه که در این روز به قصرشیرین و مرز خسروی سفر می‌کنند، اندیشیده شده و در این رابطه دستگاه‌های اجرایی با بسیج امکانات در آماده باش هستند.

وی اظهار کرد: در محل مسجد مهدیه و میدان شهید سلیمانی خودرو برای انتقال زائران به مرز خسروی پیش بینی شده و به طور یقین با توجه به حضور مردم در این آیین، شاهد تقویت گشت‌های پلیس راه، راهنمایی و رانندگی و حضور پررنگ دستگاه‌های خدمات رسان و ماموران انتظامی در کنار سایر ادارات خواهیم بود تا شاهد برگزاری مطلوب دعا در نقطه صفر مرز خسروی باشیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین ادامه داد: طبق روال سابق نیز در روز برگزاری آیین پرفیض دعای عرفه، مرز رسمی خسروی برای تردد زائران انفرادی و کاروانی زائران باز است.

خدرویسی از آماده باش نیرو‌های امدادی، هلال احمر، مراکز درمانی، استقرار تیم‌های امداد و نجات در مرز خسروی، استقرار یگان‌های امدادی خبر داد.

وی از دیگر تمهیدات اتخاذ شده در روز برگزاری دعای عرفه را مفروش کردن، تنظیف و تزیین محل برگزاری دعا، استقرار تیم‌های پزشکی در مرکز فوریت‌های پزشکی، آماده باش بیمارستان، تامین امنیت، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، بیان کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار