نتانیاهو مدعی تغییر معادله با حماس و جهاد اسلامی شد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش این رژیم توانسته معادله موجود با حماس و جهاد اسلامی را تغییر دهد.

بنیامین نتانیاهو شامگاه یکشنبه در جلسه هفتگی کابینه عنوان کرد که به ارتش اجازه داده تمامی امکانات لازم برای تامین امنیت شهرک‌نشینان را بکار گیرند.

به گزارش مرکز اطلاعرسانی فلسطین، نتانیاهو مدعی شد که سیاست رژیم صهیونیستی در قبال گروه‌های مقاومت در غزه، قاطع است این رژیم برای دفاع از صهیونیست‌ها از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

نتانیاهو در ادامه ادعا‌های خود گفت که رژیم صهیونیستی در نبرد "نگهبان دیوارها" معادله موجود با حماس را تغییر داده و این جنبش را ۱۰ سال به عقب بازگرداند و در عملیات "اخیر در غزه نیز معادله موجود با جهاد اسلامی را تغییر داد و فرماندهان این جنبش را ترور کرد.

وی همچنین گفت که حمله پهبادی اخیر به جنین، پیام هشدار به گروه‌های مقاومت نسبت به آینده اوضاع در این منطقه خواهد بود.

نتانیاهو: ایده تشکیل کشور فلسطین باید برای همیشه برچیده شود

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ایده تشکیل کشور فلسطین باید برای همیشه برچیده شود و رویای فلسطینیان برای تشکیل کشور مستقل خود باید به کلی نابود ش

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا در نشستی با اعضای کمیسیون روابط خارجی و امنیت کنست و در پاسخ به سؤال اعضای این کمیته درباره روابط با فلسطین، تأکید کرده که اسرائیل خود را آماده مرحله بعد از «محمود عباس» می‌کند.

او گفت که تل آویو نیازمند تشکیلات خودگردان فلسطین است و نباید گذاشت که تشکیلات فروبپاشد و افزود که کابینه اسرائیل آماده کمک اقتصادی به تشکیلات خودگردان برای حفظ آن است.

نتانیاهو ادامه داد که منافع اسرائیل ادامه فعالیت تشکیلات خودگردان را ایجاب می‌کند، چون «این تشکیلات در برخی موارد به جای ما عمل می‌کند و فروپاشی آن به نفع ما نیست».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین با اشاره به تلاش‌های فلسطینیان برای تشکیل کشور مستقل گفت که باید به این تلاش‌ها پایان داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار