برگزاری جلسه شورای پدافند غیر عامل استان

جلسه شورای پدافند غیر عامل استان به ریاست مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری آذربایجان شرقی گفت: این شورا بعنوان مرکز هدایت و راهبری پدافند غیرعامل است و انتظار می‌ورد کارایی خود را نشان دهد و جمع بندی جلسات در کارگروه‌ها صورت گیرد تا عمده موضوعات و تصمیمات کارشناسی در قرارگاه‌ها صورت پذیرد.

 
رزمی  افزود:در خصوص اعتبارات تبصره ۱۹ لزوما وظایف دستگاه‌ها مشخص شده و باید پیگیر جذب این اعتبار شوندو سهم استان از این اعتبارات مشخص شود، میزان جذب اعتبارات در جلسات اعلام شود تا نتیجه لازم گرفته شود.

وی  خاطر نشان کرد: در بحث جلوگیری از سرقت تجهیزات برقی و مخابراتی استان اقدامات مناسبی انجام گرفته وسیم‌های مسی به آلومینیومی تغییر یافته است، از سویی گذر زمان به همه ثابت کرده که پدافند غیر عامل موضوعی الزامی است و انتخابی نیست.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری اذربایجان شرقی افزود: باید در این بخش سرمایه گذاری، اموزش و تمرین داشته باشیم تا در بخش تهدیدات مختلف مخصوصاسایبری اسیب پذیری حداقلی و یا صفر داشته باشند.

رزمی حساسیت در پدافند غیر عامل از موضوعات مهم استان برشمرد و گفت: عواقب ناشی از عدم توجه به ان را قطعا می خوریم لذا انتظار است با انگیزه و روحیه جهادی در تعامل با دستگاه‌ها به بحث بازدید‌های میدانی توجه کافی داشته باشیم.

 
جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: اگر به بحث پدافند غیرعامل توجه کنیم قطعا دچار مشکلات بهدی نخواهیم شد، یکی از کار‌های مهمی که شورای پدافندغیر عامل باید پیگیر باشیم جذب یک درصد اعتبار است.

سرهنگ گل محمد زاده افزود: در بخش پدافند غیر عامل، وجود قرارگاه‌های مردم محور در این امر بسیار مهم است و ماهم از ظرفیت‌های بسیج و سپاه بنحو احسن استفاده می‌کنیم و امید است مشکلات به موقع مرتفع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار