صنعتگران ۲.۲ هزار میلیارد تومان در طرح‌های تولید و تجارت سمنان سرمایه‌گذاری کردند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: بهره‌برداری از هفت واحد صنعتی به‌مناسبت دهه تولید و تجارت در استان برنامه‌ریزی شد و صنعتگران ۲.۲ هزار میلیارد تومان در این طرح‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

باقری  اظهار کرد: هفت واحد صنعتی در دهه تولید و تجارت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تحت پوشش این شرکت قابلیت افتتاح و بهره برداری دارند.

وی تصریح کرد: بخش خصوصی در قالب طرح‌های دهه تولید و تجارت به میزان ۲.۲ هزار میلیارد تومان در واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی استان سمنان سرمایه‌گذاری کرد که منجر به ایجاد ۸۴۷ فرصت شغلی شد.

وی با اشاره به زمینه فعالیت طرح‌های قابل بهره‌برداری دهه تولید و تجارت امسال، افزود: محصولات تولیدی این واحدها فرو سیلیسیم، در و پنجره، انواع ویال ضدسرطان، کاشی، برش انواع سنگ مرمر، روغن پایه تصفیه مجدد و الیاف استیپل پلی‌استر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: تیر ۱۴۰۱ تا تیر امسال ۲۰۶ فقره قرارداد واگذاری حق انتفاع به متقاضیان سرمایه‌گذاری به مساحت ۲۲۰ هکتار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شد.

باقری با اشاره به اینکه طی این مدت ۱۰۶ واحد صنعتی و تولیدی پس از تکمیل عملیات ساختمانی و نصب ماشین‌آلات و انجام تولید به مرحله بهره‌برداری رسیدند، بیان کرد: با آغاز به کار این واحدهای صنعتی و تولیدی یکهزار و ۹۱۶ فرصت شغلی ایجاد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار