لحظات ناب عاشقی دعای عرفه، نماز عید قربان و توزیع گوشت قربانی بین فقرا را با ما به اشتراک بگذارید

شهروندخبرنگار ما باشید و فیلم و تصاویری از لحظات معنوی قرائت دعای عرفه، نماز عید سعید قربان و توزیع گوشت قربانی بین فقرا در شهر‌ها و روستا‌های خود ارسال کنید.

نهم ذی الحجه مصادف با روز عرفه می‌باشد و یکی از مقدس‌ترین روز‌ها در تقویم اسلامی است. در این روز مسلمانان دعای عرفه را که منسوب به امام حسین (ع) است قرائت می‌کنند تا حمد و ستایش خدا را به جای آورند.

دهم ذی الحجه نیز مصادف با عید سعید قربان است. این عید هر ساله در سراسر جهان برگزار می‌شود. از اعمال این روز می‌توان به اقامه نماز عید قربان و قربانی کردن اشاره کرد. بارها در قرآن و کتب اسلامی درباره انفاق برای کسب رضای خداوند تاکید شده است. توزیع گوشت قربانی در بین فقرا به مناسبت روز عید سعید قربان اجر و ثواب بسیاری دارد و مسلمانان هرساله با توزیع گوشت قربانی خود از این اجر و ثواب بهره بسیاری می برند و برای انجام این امر خداپسندانه بسیار علاقه مندند.

باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا تصاویر و فیلم‌هایی از مراسم روز عرفه، نماز عید سعید قربان و توزیع گوشت قربانی بین فقرا در شهر‌ها و روستا‌های خود تهیه کرده و برای ما ارسال کنید.

فیلم‌های ارسالی تان با ذکر نام و با مدت زمان ۲ الی ۳ دقیقه تهیه شود.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

 

نماز عید قربان

قنوت نماز عید قربان

قربانی گوسفند

دعای عرفه

قرائت دسته جمعی دعای عرفه

مناجات

خواندن دعا

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۶ تير ۱۴۰۲
عشاق خدا اول باید مراتب بندگی و غلامی و نوکری خدا رو گذرونده باشن
آخرین اخبار