تاکید مدودف بر ضرورت حمایت از رئیس جمهور روسیه

معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه بر ضرورت حمایت از رئیس جمهور روسیه تاکید کرد.

دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه در پیامی در تلگرام نوشت: «جلوگیری از دودستگی مستلزم جمع شدن گرد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه است.»

به گزارش تاس، او نوشت: «تجمع در اطراف رئیس جمهور و فرمانده عالی کل قوای کشور برای شکست دشمن خارجی و داخلی که می‌خواهد میهن ما را از هم بپاشد و برای نجات کشور ما بسیار مهم است. انشقاق و خیانت ملی منجر به بزرگترین تراژدی تاریخ و یک فاجعه سراسری خواهد شد. اجازه نخواهیم داد تا رویدادها طبق سناریوی برنامه‌ریزی شده پیش برود تا راهزنان به سلاح هسته‌ای دست یابند.»

مدودف افزود: «ما اجازه نمی‌دهیم این اتفاق بیفتد. دشمن سرکوب خواهد شد. پیروزی از آن ما خواهد بود.»

پیشتر ولادیمیر پوتین در یک سخنرانی تلویزیونی خطاب به مردم روسیه تحولات شهر روستوف-نا-دونو در جنوب روسیه را خیانت و ضربه‌ای به روسیه و مردم آن توصیف کرده بود. او به شورشیان درباره انجام اشتباهی مهلک هشدار داد و از آن‌ها خواست که از شرکت در فعالیت‌های غیرقانونی خودداری کنند.

روز جمعه چندین فایل صوتی ضبط شده در کانال تلگرامی یوگنی پریگوژین بنیانگذار شرکت نظامی-خصوصی واگنر منتشر شد. او در این فایل‌ها مدعی شد که نیروهایش مورد حمله قرار گرفته اند و مقامات نظامی کشور را مسئول آن می‌داند. در همین راستا، سرویس امنیت فدرال، تحقیقات جنایی را درباره فراخوان‌ها برای شورش مسلحانه آغاز کرد. وزارت دفاع روسیه اتهامات مربوط به حمله به اردوگاه‌های واگنر را اخبار جعلی خواند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۰۴ تير ۱۴۰۲
پوتین به این خوبی چرا نباید حمایت شود از سوی مردمش حتما مردم اورا حمایت می کنند وپیروز میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۳ تير ۱۴۰۲
گروه واگنر از خر شیطان پیاده شود . این همه زحماتش را در را ه خدمت به وطن باطل نکند .
آخرین اخبار