دستگاه قضا در قزوین گام‌های بلندی برای حفظ حقوق عامه برداشته است

 استاندار قزوین گفت: دستگاه قضا در قزوین گام‌های بلندی برای حفظ حقوق عامه برداشته و فعالیت‌های چشمگیر و قابل تحسینی در این حوزه داشته است.

 محمد مهدی اعلایی استاندار در آئین تجلیل از قضات و کارکنان نمونه دستگاه قضایی استان قزوین که به مناسبت هفته گرامیداشت قوه قضائیه برگزار شد، افزود: دستگاه قضایی استان با هدف پیشبرد سیاست‌های قوه قضایی گام‌های رو به جلویی را برداشته که این اقدام منجر به نتایج مثبت زیادی شده است.

استاندار قزوین گفت: حفظ حقوق عامه یک ضرورت انکار ناپذیر است که دستگاه قضایی استان قزوین ورود بسیار خوبی در این حوزه داشته است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت: این عملکرد مناسب و تعامل خوب ارکان حاکمیت فرصت خدمت گذاری مناسبت‌تری را برای مردم فراهم کرده است و امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت استان در سایه این همکاری‌های خوب باشیم.

استاندار قزوین گفت: علاوه بر اقدام مهم حفاظت از حقوق عامه، نگاه باز سازمان بازرسی، توسعه و بهبود عملکرد اداره کل زندان‌ها، اقدمات مثبت ثبت اسناد به ویژه سند دار کردن اراضی کشاورزی و عملکرد ویژه سایر قسمت‌های دستگاه قضا توانسته استان را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دهد که امیدواریم این روند با گذر زمان هر روز شتاب بیشتری بگیرد.

اعلایی با اشاره به ضرورت هم افزایی و انسجام میان دستگاه قضایی و مجموعه مدیریت اجرایی، گفت: در این حوزه نیز شاهد اتفاقات خوبی در استان قزوین بوده ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.