حضور در صحنه درس شهدا به ماست/عملیان فریب از ترفندهای دشمن است باید هوشیار باشیم

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: باید با مردم به ویژه با جوانان صحبت کنیم و روشنگری کنیم، دشمن دلش به حال ما سوخته،جوانان ما را نشانه گرفته و به دنبال ناامید کردن آنها است.

سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم یادمان حماسه مجنون و بزرگداشت سردار هفده ساله لشکر ویژه ۲۵ کربلا ، شهید داوود شیخ هدایتی در علی آباد کتول گفت: درسی که از شهدا در این زمانه باید بگیریم حضور فیزیکی در میدان و حضور در صحنه است مبادا خسته شویم و صحنه را ترک کنیم.

او افزود: در قضایای اخیر در اغتشاشات ۱۴۰۱ خیلی‌ها ته دلشان خالی شد و فکر کردند دشمن الان پشت دروازه‌های ایران رسیده است و این دروغ دشمن را باور کرده بودند و سکوت کردند.

 سردار علی ملک شاهکوهی گفت:مانند جنگ صفین که امیرالمومنین (ع) جنگ پیروز شده را با یک عملیات فریب از سوی عمروعاص واگذار کرد و دشمن هر روز برای ما ترفند و دروغ و عملیات روانی سنگینی را ایجاد می‌کند، ولی واقعاً در میدان اینطور نیست.

فرمانده سپاه نینوا  گفت: پیامی یادواره‌ها این است که گوش به فرمان آقا و مولایمان باشیم، چون دشمن تلاش می‌کند که ما ناامید شویم.

ملک شاهکوهی افزود: ما پایان امسال دو امتحان مهم با عنوان خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم تمام هم و غم دشمن این است در خبرگان رهبری مردم کسی را انتخاب کنند که نتوانند خمینی سوم را انتخاب کند و تمام تلاششان را می‌کنند که مردم در انتخاب شان اشتباه کنند.

او گفت:  اگر مجلس شورای اسلامی ۱۴۰۲ ضعیف باشد مطمئن باشید هم از لحاظ معیشت و هم اقتصاد امنیت ما به هم میریزد. تمام تلاش آمریکا اسرائیل و سرویس‌های جاسوسی شان این است که مردم معیشت و اقتصاد را به انتخابات گره بزنند.

فرمانده سپاه نینوا افزود: باید با مردم به ویژه با جوانان صحبت کنیم و روشنگری کنیم، دشمن دلش به حال ما سوخته است و جوانان ما را نشانه گرفته است و به دنبال ناامید کردن آن‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.