ملی پوش وزنه برداری:

برای تکرار مدال المپیک نیاز به حمایت مسئولان دارم

علی داوودی گفت: برای اینکه بتوانم مدال المپیک خودم را دوباره تکرار کنم باید مسئولان از وزنه برداری حمایت کنند.

علی داوودی ملی پوش وزنه برداری  درباره مسابقات جایزه بزرگ کوبا و عملکرد خودش اظهار کرد: مسابقات گزینشی المپیک پاریس بود که خدا را شکر هم دست پُر  برگشتم و هم عملکرد خوبی هم داشتیم. اگر آن وزنه آخر اگر مهار می شد قطعا این وزنه با مجموع ۴۵۵ می توانست برایم خوب باشد. همه تلاشم را می کنم در بازی های آسیایی وزنه های بهتر و کم خطاتری به ثبت برسانم.

او افزود: برای بازی های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان با تمام قوا به این رقابت‌ها می روم و با تمام توانم وزنه می زنم، همه تلاشم را به کار می گیرم که در این مسابقات به مدال برسم و بتوانم دل هموطنان خود را شاد کنم. 

دارنده مدال نقره المپیک لندن درباره شرایط فعلی فدراسیون وزنه برداری گفت: خدا را شکر شرایط فدراسیون نسبت به گذشته خیلی بهبود پیدا کرده است و از شرایط بهتری برخوردار است. وضعیت پشتیبانی نیز خیلی بهتر شده است و امیدوارم همین رویه هم ادامه داشته باشد و برای المپیک پاریس با حمایتی که مسئولان ورزش از فدراسیون وزنه برداری دارند بتوانیم با حمایت همین مسئولان جلو برویم و افتخار آفرینی کنیم. 

ملی پوش وزنه برداری درباره بازی های آسیایی هانگژو عنوان کرد: تمام تلاشم را می کنم که ان شا الله  بتوانم به خوش رنگ ترین مدال برسم. رقبای جدی ام از کشورهای آسیایی هستند اما وزنه هایی که در تمرینات زدم اگر بتوانم در بازی های آسیایی بزنم قطعا مدال های خوشرنگی به خود اختصاص خواهم داد. 

او با اشاره به اینکه برای تکرار مدالش در المپیک باید بیشتر حمایت شوند، اظهار کرد: برای اینکه بتوانم مدال المپیک خودم را دوباره تکرار کنم باید مسئولان حمایت کنند از جمله مسئولان ورزش استان تهران، زیرا به هر حال هر چقدر امکانات بیشتر باشد ثابت شده نتیجه هم بهتر بوده است برعکس هر چقدر امکانات ضعیف تر بوده نتیجه نیز ضعیف تر بوده است. حمایت مسئولان به خصوص حمایت مسئولان تهران باشد حتما نتایج خوبی خواهیم گرفت. چیزی به المپیک نمانده است و درخواست من از مسئولان این است ورزشکاران را بیشتر کمک کنند.

قهرمان مسابقات جابزه بزرگ کوبا درباره اینکه حمایت ها از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان تهران راضی کننده است یا خیر، گفت: تقریبا ورزشکاران سایر استان ها از حمایت مسئولان هیات های استانی، شهرداری ها و فرمانداری ها برخوردار هستند اما متاسفانه استان تهران چون شهر بزرگی است به همین دلیل مسئولان استان تهران دغدغه های بیشتری نسبت به شهرهای دیگر دارند و آنها برای اینکه همه را تحت پوشش قرار بدهند شاید رسیدگی شان به ورزشکاران کمتر باشد. قطعا اگر از همه لحاظ ما را حمایت کنند حتما با روحیه بهتر و دغدغه خاطر کمتری به مسابقات خواهیم رفت و به طور حتم نتیجه بهتری هم کسب خواهیم گرفت. تاکنون از این حمایت برخوردار نبودیم اما امیدوارم و خوش بین هستم که حمایت های استان تهران از ورزشکاران بیشتر از این باشد تا بتوانیم راه را برای پیشرفت کردن هموارتر کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار