حضور ایران در آمریکای لاتین، نشانه اقتدار و افتخار

امام جمعه موقت اصفهان گفت:امضای سند‌های همکاری در آمریکای لاتین از افتخارات ایران است که با حضور مقتدرانه رئیس جمهور محقق شد.

 امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت جانسوز پنجمین اختر تابناک امامت، حضرت باقرالعلوم (ع) گفت: کرامت اخلاقی، صبر، زهد، تقوا و رسیدگی به احوال محرومان از جمله ویژگی‌های آن حضرت است.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی، همین طور با اشاره به هفتم تیر، شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش که به هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است، گفت: قوه قضاییه قوه‌ای مستقل است و در حوزه اجرای عدالت و برخورد با فساد اقتصادی، سیاسی، اخلاقی و فرهنگی تلاش می‌کند.

اوتاکید کرد: در صورتی که عدالت و حق و حقیقت اجرا شود، گرچه ممکن است مانند تلخی دارو ناگوار باشد، اما به جامعه آرامش می‌دهد؛ این دارو، امید را در دل مردم زنده می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی خطاب به مردم توصیه کرد پرونده‌های جزئی تشکیل ندهند تا وقت قوه قضاییه برای رسیدگی به پرونده‌های کلان که به تلاش و تخصص نیاز دارد، صرف شود.

او درباره فلسطین هم گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، مسئله فلسطین قلب تپنده مسائل اسلام است و همه مسائل جهان به مسائل فلسطین مرتبط می‌شود و اگر دچار رکود شود، بر مسائل دیگر هم تاثیر می‌گذارد.

امام جمعه موقت اصفهان همچنین به حمایت نکردن آمریکا از منافقان در آلبانی اشاره کرد وگفت: حتی آمریکا هم از این منافقان حمایت نکرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی به ارتباطات دولت با دیگر دولت‌ها گریزی زد و گفت: امضای سند‌های همکاری در عرصه‌های مختلف در آمریکای لاتین از افتخارات ایران است که با حضور مقتدرانه رئیس جمهور محقق شد. موضع مشترک ما در حیاط خلوت آمریکا نشان از ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی و تحریم آمریکاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.