رئیس اداره کتابخانه‌های ملایر خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت‌هیجان در کتابخانه آورزمان

رئیس اداره کتابخانه‌های‌عمومی شهرستان ملایر گفت: باتوجه به اهمیت مسائل روحی و روانی افراد در خانواده و اجتماع، کارگاه روانشناسی مدیریت‌هیجان در کتابخانه قهرمان پاکبین آورزمان برگزار شد.

سیدمهدی آخشیک با اشاره به برگزاری کارگاه روانشناسی مدیریت هیجان در کتابخانه قهرمان پاکبین آورزمان اظهار داشت: گاهی در خانواده عضوی با مسئله‌ای روانی و ذهنی روبه‌رو است و بدون یاری گرفتن از کارشناسان می‌تواند تبعات سخت و جبران ناپذیری برای فرد، خانواده و در نهایت جامعه داشته‌باشد.

رئیس اداره کتابخانه‌های‌عمومی شهرستان ملایر بیان کرد: در این جهت با همکاری کارشناسان موسسه کیمیای نیک‌اندیشان‌صبح‌زندگی اقدام به برگزاری جلسه‌ای با موضوع «مدیریت هیجان و مهارت‌های ارتباط قوی و موثر» برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال زنان و مادران خانه داراز این برنامه تصریح کرد: با توجه به استقبال و در جهت تامین نظر و دیدگاه مراجعان تلاش می‌شود تا این کارگاه و کارگاه‌هایی با موضوعات مشابه به صورت پیوسته در کتابخانه‌های شهرستان برگزار شود.

آخشیک با اشاره به پیگیری مباحث دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و در نشست مکتابخانه‌های عمومی بخش زند تصریح کرد: در راستای این جشنواره برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار می‌شود.

وی گفت: یکی از مشکلات بخش زند گستردگی این بخش و تعدد روستا‌های فاقد کتابخانه است که در راستای پوشش فرهنگی روستا‌هایی که از نعمت کتابخانه و دسترسی آسان به منابع کتابخانه محروم هستند، پیگیری‌هایی برای ارائه خدمات فرهنگی انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.