انجام کار تخصصی با هدف گره‌گشایی از مشکلات مردم مورد توجه مدیران باشد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: دولت سیزدهم به رعایت عدالت در مناطق محروم و کمتربرخوردار کشور توجه جدی دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در شورای اداری و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: رعایت عدالت در توجه به مناطق کمتربرخوردار کشور مانند این استان نیاز به حمایت ملی دارد و نگاه رییس‌جمهور در این راستا قابل‌توجهی است.

وی با اشاره به وجود انسجام، تلاش و وحدت مطلوب بین مردم، مسوولان و گروه‌های مختلف چهارمحال و بختیاری افزود: انجام کار تخصصی با هدف گره‌گشایی از مشکلات مردم مورد توجه تمامی مدیران باشد.


بیشتر بخوانید


وی به جایگاه میز خدمت در محل برگزاری نماز جمعه یادآور شد: در برپایی میز خدمت مشکلات و دغدغه‌های مردم از سوی مدیران پیگیری می‌شود به طور مثال شخصی که مشکلات تامین اجتماعی داشت در همان زمان پیگیری و مشکلات مالی او رفع شد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: بهره‌وری در محیط کسب و کار از رسالت‌های این اتاق به‌شمار می‌رود.

شهرام زارع فارسانی چهارمحال و بختیاری استانی کم‌برخوردار با نرخ بیکاری بالا اعلام و تاکید کرد: تیم اقتصادی این استان با سرعت بالایی در حال تلاش و فعالیت، اما با بانک‌های استان ناهماهنگ است.

وی تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و افزود: تجهیز کارگاه برای راه‌اندازی سریع‌تر طرح‌های جدید استان از مهم‌ترین خواسته‌های مردم و بخش خصوصی استان است.

زارع به نوسانات اقتصادی بازار به‌ویژه در حوزه ارز اشاره و تصریح کرد: بسیاری طرح‌های اشتغال‌زایی با پیشرفت‌های بیش از ۸۰ درصد به‌علت همین نوسانات اقتصادی راکد مانده‌اند که مشارکت بخش خصوصی به‌ویژه هُلدینگ‌های سرمایه‌گذاری زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌تواند به تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها کمک کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خدامراد
۰۷:۲۹ ۰۲ تير ۱۴۰۲
اکثر مردم استان حاضر هستند یعنی چهارمحال و بختیاری بره زیر نظر استان،اصفهان یعنی در طی دو سال استان خوب میشه چون مسئولین این استان نمی توانند بوجه از دولت بگیرند بطور مثال یک پل معمولی ده سال طول میکشه تا درست کنند