گلر جدید استقلال، یکی مثل کریستوفر کنت

سرمربی استقلال علاقه‌مند به جذب یک دروازه‌بان خوب خارجی است و در این خصوص مشغول بررسی چند گزینه است.

تجربه خوب همکاری جواد نکونام با کریستوفر کنت دروازه‌بان اتریشی در فولاد باعث شده تا سرمربی استقلال تصمیم به جذب یک گلر خارجی برای تیم جدید خود بگیرد.

در خط دروازه استقلال در حال حاضر علیرضا رضایی یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده اما سیدحسین حسینی کاپیتان آبی‌ها بازیکن آزاد محسوب می‌شود. در روزهای گذشته شایعات زیادی درباره جذب نفراتی مثل محمدرضا اخباری یا حسین پورحمیدی حول استقلال وجود داشت، اما به نظر می‌رسد نکونام برای تقویت خط دروازه خود روی نفرات خارجی نظر دارد.

رزومه چند دروازه‌بان خارجی به دست نکونام رسیده و او مشغول بررسی آنها است. سرمربی استقلال در صورتی که بتواند یک دروازه‌بان خارجی خوب جذب کند، آن‌وقت باید درباره سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی تصمیم بگیرد. در این شرایط احتمال جدایی حسینی از جمع آبی‌پوشان وجود خواهد داشت، هرچند که رضایی نیز بدش نمی‌آید به تیمی دیگر برود تا شرایط بیشتر بازی کردن را به دست بیاورد.

جذب یک گلر خوب خارجی در اولویت برنامه‌های نکونام قرار دارد و سرمربی استقلال نمی‌خواهد زمان را در این خصوص از دست بدهد. باید دید در نهایت نظر نکونام روی چه کسی برای استفاده از او در خط دروازه استقلال است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۱ تير ۱۴۰۲
با رزومه ی این باید منتظر مریم رجوی و گلشیفته فرهانی در تیم بود :)))) وطن فروش با عفو رهبری امد !!
آخرین اخبار