کودکی که در خواب با تبلت بازی می کند!؟ + فیلم

تصاویر عجیب و غم انگیز کودکی که در خواب با تبلت بازی می کند، در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

 تصاویر غم انگیز کودکی که در خواب با تبلت بازی می‌کند مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است،در این ویدیو پسری کوچک در خواب گریه می‌کند و حرکاتی انجام می‌دهد که انگار تبلتی در دست دارد.

 

 
برچسب ها: کودک ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۷:۲۱ ۰۱ تير ۱۴۰۲
چرا همه ی اتفاقات عجیب در چینه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۱ تير ۱۴۰۲
ای بدبختی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۱ تير ۱۴۰۲
سلام.هیئت عالی تشخیص مصلحت نظام،دولت و مجلس بدانید جان و مال مردم در جاده ها شوخی نیست،سالانه هزاران نفر در جاده ها با خودروهای حلبی داخلی کشته و معلول میشوند.کدوم کشور این خودروهای حلبی های تاریخ گذشته شرکتهای انحصاری داخلی با تکنولوژی 30 سال پیش رو میخرند،ان هم با گرانفروشی دههابرابری،احتکار،کاهش تولید به قصد گرانی و مافیابازی و نفوذ در دولت و مجلس،به زور این حلبی های ناایمن را با گرانفروشی دههابرابری قالب مردم می کنید،باز کنید درب واردات خودروهای کم مصرف با حجم موتور کمتر از 1800cc،هیبریدی،برقی را بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم ایران و به این دلالی شرکتهای انحصاری پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۱ تير ۱۴۰۲
خدایاااا
فاجعه ....
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۲:۱۰ ۰۱ تير ۱۴۰۲
مرده شوره پدر مادری کردنتونو ببرن. توروخدا همه سعی نکنید بچه دار بشید وقتی نمیتونین پدر و مادر درستی باشین. برای اینکه حوصله بچه ندارید و میخواین سرشو گرم کنید یه موبایل کوفتی میدین دستش تا سمتتون نیاد. خاک برسرتون کنن پدر و مادر بودن لیاقت میخواد
آخرین اخبار