۲۶ باند سازمان یافته در سیستان و بلوچستان متلاشی شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای سومین مرحله از طرح رعد، ۲۶ باند سازمان یافته در استان متلاشی و ۲تن انواع موادمخدر در این طرح کشف شد.

 سردار دوستعلی جلیلیان  در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در اجرای سومین مرحله از طرح رعد سیستان و بلوچستان در حوزه‌های مختلف همکاران ما اعم از پلیس‌های تخصصی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها طی عملیات‌های گسترده و منسجم که در اقصی نقاط استان اجرا کردند در مجموع تعداد ۶۹۰ نفر از متهمان را دستگیر کردند که در این بین ۲۶ باند سازمان یافته متلاشی شد.

وی افزود: در اقدامات فنی و تخصصی بیش از ۱۰۰ قبضه انواع سلاح جنگی کشف و در این رابطه نیز ۶۴ نفر متهم دستگیر و بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ تیر جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در برخورد با سوداگران مرگ ۲تن موادافیونی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: در این رابطه ۱۷ نفر از قاچاقچیان کلان و ۶۱ نفر خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سردار جلیلیان بیان کرد: در ادامه اجرای این طرح باند سارقان خودرو‌ها در اقصی نقاط کشور شناسایی شدند که طی یک عملیات هماهنگ و منسجم با سایر استان‌ها تعداد ۹ نفر دستگیر شدند، افزون بر آن در تحقیقات و اقدامات تخصصی ۴۰ دستگاه انواع خودرو مسروقه کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه پلیس راهور راهنمایی و رانندگی تعداد ۳۴۰ دستگاه از خودرو‌هایی که حرکات نمایشی، مارپیچ و مخاطره آمیز داشتند توقیف شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای سومین مرحله از طرح رعد تعداد یک‌هزار و ۳۰۰ نفر از اتباع غیرمجاز مرزی دستگیر شدند.

وی ارزش اموال مکشوفه در طرح رعد را بیش‌از ۸۵ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: طرح‌های ضربتی، فوریتی و عملیاتی تا ریشه کن کردن جرائم و برقراری امنیت پایدار ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: پلیس ، سوداگران مرگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار