آئین گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید در دانشگاه لرستان برگزار شد

امروز چهارشنبه آئین گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید در دانشگاه لرستان برگزار شد.

علی نظری رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان در این آئین، اظهار داشت: آموختن از شهید چمران یعنی اینکه استاد بسیجی و تراز انقلاب اسلامی، می‌تواند موفق در علم و دانش باشد و همزمان با تهذیب نفس، ابعاد جهادی، بسیجی و عرفانی خویش را تقویت کند.

او تصریح کرد: سبک زندگی شهید چمران به ما آموزش می‌دهد که استاد بسیجی مدام در فکر دیگران است و تلاش می‌کند نظام مسائل جامعه را بکاهد.

رئیس دانشگاه لرستان، بیان کرد: شهید چمران، مجاهد مکتب حضرت امام (ره)، زنده‌یاد آیت‌الله طالقانی و شهید مطهری بود و همه وجود خویش را در راه خدا انفاق کرد.

نظری، ادامه داد: زندگی شهید چمران به ما می‌آموزد که می‌توان همزمان، دانشمند، رزمنده و مجاهد بود و در همه ابعاد از اسلام ناب محمدی (ص) دفاع کرد.

او ادامه داد: زندگی و سیره عملی شهید چمران، سراسر آموختن درباره این موضوع است که زیست استاد بسیجی تراز انقلاب اسلامی، یک زیست مُوَحدانه و مسئولانه است.

رئیس دانشگاه لرستان، گفت: شهید چمران به ما آموخت که یک استاد نباید فقط به آموزش و پژوهش توجه کند بلکه بایستی علاوه بر آموزش و پژوهش، با نگاهی مسئولانه، به فکر مشارکت برای کاهش نظام مسائل و مشکلات جامعه باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.