۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مشهد کشف شد

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت:با گزارش شهروندان ۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مشهد کشف و ضبط شد.

بخشعلی بیاتی معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: این محموله با هماهنگی مرجع قضایی در قالب گشت مشترک کارشناسان بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، به همراه نمایندگان سازمان اطلاعات سپاه امام رضا (ع) در ناحیه مقداد مشهد کشف شد.

او افزود: افزون بر این ۲ وسیله نقیله از نوع کامیونت ایسوزو و مینی بوس که جاساز در آنها تعبیه شده بود توقیف و مخازن بزرگی که در فاضلاب گاراژ مزبور جاسازی شده بود شناسایی و مقدار ۱۰ هزار لیتر نفت گاز از مخزن و ۲ هزار لیتر نیز از خودروهای مزبور کشف شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: نماینده شرکت نفت مشهد با هماهنگی قضایی در محل حاضر و محموله کشف شده با دستور قضایی تحویل انبار شرکت نفت شد، همچنین در این رابطه ۲ متهم نیز توسط کلانتری دستگیر شدند.

بیاتی بیان کرد: پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات مقدماتی گزارش نهایی و تکمیل پرونده برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

وی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی موارد را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ وزارت صنعت، معدن وتجارت اطلاع‌رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار