نصیرزاده: پیشنهادی برای جذب خمز دریافت نکرده ایم/ کاوه رضایی با وجود محکومیت اهل مذاکره نیست

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: تاکنون درخواستی برای جذب خمز سرمربی تیم از هیچ باشگاهی دریافت نکردیم.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تمایل  باشگاه دپورتیوو لاکرونیا برای جذب با پاکو خمز سرمربی سرخپوشان تبریزی اظهار کرد: همانطور که بار‌ها اعلام کردیم اهمیتی اخبار مطرح شده در رسانه‌های اسپانیایی نمی‌دهیم و به قرارداد مربی مان نگاه می‌کنیم و از این مسائل زیاد مطرح می‌شود. تاکنون درخواستی برای جذب خمز از هیچ باشگاهی دریافت نکردیم و او روز یکشنبه هفته آینده به ایران می‌آید تا تمرینات تیم را برای فصل بعد زیر نظر بگیرد.  

نصیرزاده درباره اینکه گفته می‌شود بند فسخ در قرارداد خمز وجود دارد، گفت: اگر در روز اخبار را بخواهید می‌بینید که بازیکنان و مربیان به چند تیم رفتند و اصلا ما به این مسائل اهمیتی نمی‌دهیم.  

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره وضعیت کاوه رضایی بیان کرد: ما از رضایی شکایت کردیم و درخواست غرامت مالی به انضمام محرومیت برای این بازیکن  داریم و  او با وجود اینکه در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال محکوم شده است، اما  به هیچ وجه اهل مذاکره نیست و به دادگاه cas شکایت کرده است.

او درباره وضعیت نقل و انتقالات باشگاه تراکتور گفت: در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر خمز هستیم و تا زمانی که با بازیکنی به توافق نرسیم آن را رسانه ای نمی کنیم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار