دوم تیرماه؛

جشنواره غذا به نفع بیماران سرطانی در ملایر برگزار می‌شود

مدیر داخلی مجمع خیرین سلامت ملایر از برگزاری چهارمین جشنواره غذا به نفع بیماران سرطانی در ۲ تیرماه در محل پارکینگ پارک سیفیه این شهرستان خبر داد.

حسین دشتی با بیان اینکه در این جشنواره ۲۵ غرفه متنوع مربوط به غذا‌های محلی و سنتی، انواع آش‌ها به همت بخش خواهران مجمع خیرین و همچنین سایر مردم نوع دوست ملایر برپا می‌شود، گفت: امسال تنوع غذایی بیشتری داریم و کیفیت و کمیت غذا‌ها بهتر است.

او با تأکید بر اینکه واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت و درمان ملایر روی نحوه پخت و عرضه غذا‌ها نظارت دقیق دارد، گفت: از یک ماه پیش برای برگزاری این جشنواره هماهنگی لازم صورت گرفته و مقدمات کار فراهم و مجوزات لازم دریافت شده است.

مدیر داخلی مجمع خیرین سلامت ملایر با بیان اینکه چهارمین جشنواره غذای مجمع خیرین سلامت به نفع بیماران سرطانی و سخت درمان کاملاً یک جشنواره مردمی و خودجوش است، گفت: امسال کیسه‌های ویژه نان دوخته و تهیه شده است که در جشنواره برای نخستین بار به فروش می‌رسد.

دشتی گفت: غرفه‌داران هیچ گونه سود شخصی نمی‌برند و به دنبال انجام یک کار خیر و جمع آوری کمک مالی برای درمان بیماران نیازمند هستند همچنین کلیه موازین بهداشتی در غرفه‌های ارائه دهنده غذا و رعایت می‌شود.

او با تأکید بر اینکه اعتماد مردم بزرگترین سرمایه ماست، گفت: مجمع خیرین سلامت ملایر ۱۱ سال پیش کار خود را آغاز کرد و در این مسیر گام‌های مثبت بسیار زیادی برداشته شده است.

دکتر عباس آذر همایون با اشاره به اینکه از رنج مردم، رنج می‌بریم، افزود: کسانی که برای کار خیر راهنمایی و تبلیغ می‌کنند، به طور قطع در انجام کار خیر هم سهیم هستند.

او گفت: مجمع خیرین سلامت، یک نهاد مردمی و غیردولتی است که با هدف شناسایی و رفع نیاز‌ها و کمبود‌های حوزه بهداشت و درمان، کمک به بیماران نیازمند، توزیع سبد کالا و تقبل هزینه رفت و آمد برای بیماران سخت درمان، تأمین هزینه دارو درمان برای این بیماران و بازسازی پروژه‌های بهداشتی و درمانی و تأمین تجهیزات پزشکی شکل گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.