برگزاری ۱۴ جشن وصال در استان سمنان

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از برگزاری ۱۴ جشن وصال در استان سمنان به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) وحضرت فاطمه (س) خبرداد.

سیدمحمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه از ۳۰ خرداد لغایت ۴ تیرماه امسال به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) تحت عنوان هفته ازدواج نام گذاری شده است، عنوان کرد: به همین مناسبت در طول این هفته ۱۴ جشن ازدواج با نام «جشن وصال» و بیش از۱۵۰ عنوان برنامه در سراسر استان سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه ها با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آگاهانه آسان و پایدار، جریان سازی فرهنگی جهت همکاری منسجم ملی در امر ازدواج جوانان، ترویج فرهنگ مشاوره ازدواج و خانواده، تسهیل ازدواج جوانان با مشارکت‌های عمومی و مردمی در امر تامین جهیزیه زوجین، فرهنگ­سازی مقابله با رسومات نوظهور و تشریفات دست و پا گیر در امر ازدواج جوانان، معرفی الگو‌های ازدواج ساده و موفق، هم افزایی در جهت تسهیل ازدواج جوانان و مقابله با بالا رفتن سن ازدواج برگزار می شود.

همچنین در طول این هفته جشن ازدواج ۹۰ زوج نیازمند با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان و به همت سازمان‌های مردم نهاد استان برگزار می‌شود و در این جشن با کمک خیرین کمک‌ها خوبی در قالب جهیزیه و سفر‌های مذهبی به مشهد مقدس برای زوجین در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.