تیراندازی صهیونیست‌ها به جوانان فلسطینی در جنین

گردان‌های قدس: دشمن در محاسبات خود تجدیدنظر کند

عناصر رژیم صهیونیستی در ادامه تنش زایی‌ها خود علیه مردم فلسطین در جنین، به روی جوانان آن تیراندازی کردند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عصر امروز به دنبال وقوع یک عملیات زیرگیری در ایست و بازرسی ۳۰۰ در جنین، چند سرباز صهیونیست به صورت سطحی زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش المیادین، او اضافه کرد که عناصر ارتش رژیم صهیونیستی به سمت مجری عملیات تیراندازی کرده اند که طبق گزارش رسانه‌های فلسطینی به دنبال آن دو جوان فلسطینی زخمی شدند.

در پی تجاوزات و تنش زایی‌های اخیر رژیم اسرائیل در کرانه باختری به ویژه علیه اردوگاه جنین، گردان‌های قدس – شاخه جنین جزئیاتی را از کمین نیرو‌های خود مقابل عناصر اشغالگر در جریان یورش به اردوگاه جنین منتشر و تأکید کرد که دشمن  قبل از اقدام به هر تجاوزی به جنین در آینده باید در محاسبات خود تجدید نظر کند.

گردان‌های قدس از پایان یک دور از «مبارزه، مقاومت، پایداری رویارویی» با رژیم اشغالگر اسرائیل خبر داد و خاطرنشان کرد که از این نبرد با قدرت بیرون آمده است.

این گروه توضیح داد که در این دور، ضربات متعددی را به دشمن وارد کرده و رزمندگان آن با کمین در مسیر دشمن و منفجر کردن یک میدان مین در منطقه جبریات تعدادی از ماشین آلات نظامی آن را منهدم کرده است.

گردان‌های قدس اضافه کرد: این دور از مبارزه و درگیری بیش از ۸ ساعت به طول انجامید که طی آن  رزمندگان مقاومت در جنین توانستند تعداد زیادی از خودرو‌های اشغالگران را منفجر و بیش از ۵ خودرو را منهدم کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است که مجاهدین توانستند در چند محور با نیرو‌های اشغالگر در خیابان‌های ناصره و حیفا، مناطق جبریات و الهدف، اطراف بیمارستان ابن سینا و مناطق دیگر درگیری‌های پراکنده داشته و چند صهیونیست را به هلاکت رسانده یا زخمی کنند.

این بیانیه می‌افزاید: مجاهدین گردان‌های قدس توانستند یک فروند بالگرد آپاچی را در حالی که در ارتفاع بسیار پایین در حال پرواز بود با گلوله‌های سنگین و بزرگ هدف قرار دهند.

گردان‌های قدس به اشغالگران هشدار داد که در صورت تداوم تجاوز، نیرو‌های مقاومت غافلگیری‌های بیشتری را به نمایش خواهند گذاشت.

این بیانیه در پایان تاکید کرده است: دشمن باید قبل از اینکه سربازانش برای حمله دوباره پا به سرزمین جنین بگذارند، در محاسبات خود تجدید نظر کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
اینگونه عملیاتهای بچگانه و خیلی محدود هیچ ارزشی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
ما نون نداریم بخوریم شما از یک کشور دیگه صحبت می کنین. فکر میکنین اگه اوضاع برعکس بود اونا به ما کمک می کردن؟ از کشورهای عربی هیچ کمکی نمیرسه.
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۰۸:۵۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
"" هااین تجدیدنظرکندکه گفتی یعنی چه ""
آخرین اخبار