آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «صعود ۴٠ ساله» در انار

از تعداد ۴۵ نفر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «صعود ۴٠ ساله» با حضور مسئولان محلی در انار تجلیل شد.

وفایی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان در این آیین گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید ارزش ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را تبیین کنیم که یکی از این آرمان‌ها همین کتاب و کتابخوانی است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه انار نیز ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) به مسئله مهم کتابخوانی اشاره کرد و گفت: کتاب بالی است که انسان را رشد و ترقی می‌دهد و زمینه سعادت انسان را فراهم می‌کند.

او افزود: حضرت آقا، ۳ساعت از نمایشگاه کتاب امسال بازدید کردند که این نشان از جایگاه کتاب و  کتابخوانی در نزد ایشان است، که امروزه باید نُرم کتابخوانی را با اجرای مسابقات و فرهنگ سازی کتابخوانی بالا ببریم.

رضایی رئیس اداره آموزش وپرورش انار هم گفت: به دنبال اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای توسعه فرهنگ کتابخوانی و جهاد تبیین، مسابقه کتابخوانی  «صعود ۴٠ ساله» با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی این شهرستان بین دانش آموزان دبیرستان‌های متوسطه اول و دومِ انار برگزار شد.

او افزود: در این مسابقه بیش از ۷۰۰ نفر از دانش آموزان دختر متوسطه اول و دوم طی، سه مرحله شرکت کردند و در پایان به ۴۵ نفر از برگزیدگان شرکت کننده در این مسابقه بر اساس امتیاز کسب شده هدایایی اهدا شد.

در پایان از برگزیدگان کتابخوانی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار