آغاز عملیات بهسازی و آسفالت معابر اسماعیلیه

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت ۱۳ روستای دارای دهیاری در بخش اسماعیلیه اهواز آغاز شد.

سید احمد موالی زاده گفت: بهسازی و آسفالت معابر و خیابان‌های روستا‌های دب حردان، سکینه یک، سطامیه، رامزیه یک، کاظمی یک، کاظمی دو، قجریه یک، قجریه ۲، تل اسود، خبینه سفلی، ملیحان، بیوض و مکسر توسط فرمانداری و بخشداری اسماعیلیه اهواز و همکاری و تامین قیر رایگان توسط بنیادمسکن انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.

او می‌گوید: در قالب این طرح ۹۲ هزار متر مربع از معابر و خیابان‌ها بهسازی و آسفالت می‌شود، آسفالت معابر و خیابان‌های روستا‌ها یکی از مطالبات مهم روستائیان است که رئیس جمهور محترم و استاندار محترم خوزستان نیز بر تسریع در اجرای این طرح‌ها تاکید دارند.

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: تامین و تجهیز روشنایی معابر و خیابان‌های روستا‌های سطامیه، صفحه دو، مگطوع، سکینه یک، سکینه دو، دب حردان، طاهریه دو، رامزیه یک، خبینه سفلی، تل اسود، بیوض یک، شمریه، بیت واوی، کاظمی یک، کاظمی دو، مزبان و قجریه یک نیز امسال اجرا شد.

به گفته او عملیات اجرایی بهسازی وآسفالت ۴۰ روستای فاقد دهیاری به عنوان بزرگترین پروژه روستایی استان خوزستان در روستا‌های سه بخش مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه از توابع شهرستان اهواز با استفاده از اعتبارات ارزش افزوده و آلایندگی‌ها اوایل اردیبهشت ماه آغاز شد که خرید دستگاه حمل زباله و ماشین آتش نشانی و روشنایی معابر در این طرح اجرا می‌شود.

این مقام مسئول گفت: با اجرای کامل این طرح ها، امسال شاهد جهش خوبی در حوزه بهسازی و آسفالت معابر و خیابان‌های روستا‌های اهواز خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۶:۴۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
پس کی نوبت منطقه کوی مهدیس منازل نورد لوله خ 18متری اصلی نورد لوله که تو کلان دهات اهواز و منطقه 8 شهرداری هست میرسه
فکری به حال ما بکنید گرما سرما بارون وآفتاب
چرا نمی رید سراغ شهرداری منطقه 8؟؟؟آسفالت کمترین حق شهروندی هستش
بی وجدان ها حداقل از این ریگ های سیاه بریزید وسطح خیابون های اصلی رو صاف کنید
من از طرف دارهای yjc هستم لطفاً بصورت ویژه رسیدگی کنید