رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد:

مراسم بزرگداشت «روز ملی بسیج اساتید» در اردبیل برگزار می‌شود

 رئیس دانشگاه معین استان اردبیل از برگزاری مراسم بزرگداشت روز ملی بسیج اساتید همزمان با سراسر کشور در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

اسماعیل چمنی با بیان اینکه نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت روز ملی بسیج اساتید در استان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران، گفت: سالروز شهادت شهید چمران در تقویم رسمی کشور به عنوان روز بسیج اساتید نامگذاری شده است که این نشان از اهمیت نقش اساتید می‌باشد.

او با اشاره به نقش اثرگذار دانشگاهیان در تحقق گام دوم انقلاب مدنظر مقام معظم رهبری، افزود: حمایت از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و تشکل‌های دانشجویی و اساتید همواره جزو اولویت‌های ما در دانشگاه محقق اردبیلی است.

رئیس دانشگاه معین استان اردبیل با بیان اینکه برنامه بزرگداشت روز ملی بسیج اساتید امسال به صورت همزمان در مراکز استان‌ها در دانشگاه‌های مادر و در شهرستان‌ها در یکی از مراکز آموزش عالی برگزار خواهد شد، افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته این برنامه در اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی و در شهرستان‌ها نیز در یکی از مراکز آموزش عالی آن شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: در این برنامه که ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه در سالن بصیرت این دانشگاه برگزار خواهد شد، ضمن حضور اساتید دانشگاه‌های اردبیل، مسئولان استانی نیز حضور خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار