۳ سفره خانه سنتی و چای خانه در قزوین اخطار بهداشتی گرفتند

رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان قزوین گفت: در طرح تشدید بازرسی مشترک؛ سه سفره خانه سُنّتی و چای خانه، در شهرستان قزوین، اخطار بهداشتی گرفتند.

 طرح تشدید بازرسی بهداشتی از سفره خانه‌ها و چایخانه‌های سُنّتی با اولویت جمع آوری عرضه قلیان، با حضور نمایندگان دادسرا، اتاق اصناف و اماکن، به همراه کارشناسان مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین انجام شد.

هاشم یوسفی رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان قزوین  با بیان اینکه سفره خانه و چای خانه‌های سُنّتی، زیر ذره‌بین بازرسان بهداشتی قرار دارند؛ اظهار کرد: سه سفره خانه سُنّتی و چای خانه، به علت عرضه قلیان، اخطار غیربحرانی و بحرانی گرفتند.  

وی ادامه داد: با اجرای این طرح سه کیلو گرم بال و کتف مرغ و رنگ غیرمجاز نیز جمع آوری شد و حدود ۸۰ عدد پایه قلیان توسط بازرسان، توقیف و جمع آوری، و تحویل کلانتری محل شد.

یوسفی، با اشاره به اینکه این طرح به صورت برنامه ریزی شده آغاز شده است و همچنان با نمایندگان ادارات در سطح شهرستان قزوین ادامه دارد، گفت: همشهریان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، می‌توانند موضوع را به سامانه ۱۹۰ اعلام کنند تا در اسرع وقت، توسط کارشناسان و بازرسان رسیدگی شود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار