توپ طلا به مسی می‌رسد یا هالند؟

کارشناسان معتقد هستند ارلینگ هالند با وجود کسب سه گانه هم نمی‌تواند به اولین توپ طلای خود برسد.

به نقل از اسپورت ۲۴، از زمانی که ارلینگ هالند با منچسترسیتی سه گانه را به دست آورد، گفته می‌شد شانس برنده توپ طلای ۲۰۲۳ شاید تغییر کند.

شاید خیلی‌ها عقیده داشته باشند به خاطر کسب این ۳ جام، باید هالند را شایسته "سه گانه" دانست، ولی کارشناسان معتقد هستند عدم گلزنی هالند در دیدار‌های فینال جام حذفی و لیگ قهرمانان سبب شده است تا شانس لیونل مسی بیشتر از قبل شود. 

در فینال جام حذفی، منچسترسیتی به لطف دو گل ایلکای گوندوغان، منچستریونایتد را شکست داد و در دیدار سرنوشت ساز لیگ قهرمانان اروپا، با تک گل رودری اینتر را برد.

به همین خاطر کارشناسان عقیده دارند قهرمانی آرژانتین با مسی در فینال جام جهانی بسیار مهمتر از این سه گانه بوده است و با در نظر گرفتن این موضوع که مسی در تمام مراحل جام جهانی گلزنی کرده است، توپ طلا برای هشتمین بار باید به ستاره پرافتخار آرژانتینی برسد.

نفر سوم در رده بندی‌ها کیلیان ام باپه است که در فینال جام جهانی هت تریک کرد، ولی نتوانست در لیگ قهرمانان با پاری سن ژرمن به افتخاری برسد. نزدیک‌ترین بازیکن به لیونل مسی، کریستیانو رونالدو است که توانسته است پنج بار توپ طلا را به دست بیاورد. 

مراسم توپ طلای فوتبال جهان در پایان سال ۲۰۲۳ برگزار می‌شود و باید دید لیونل مسی می‌تواند یک توپ طلای دیگر را نیز به افتخارات خود اضافه کند یا خیر.

سال قبل مراسم انتخاب برترین بازیکن سال ۲۰۲۲ فوتبال جهان در پاریس برگزار شد و کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید، مزد درخشش خود را گرفت و توانست توپ طلای فوتبال جهان را به دست بیاورد و به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند. 

بنزما که اولین توپ طلای فوتبال خود را به دست آورد، فصل قبل کمک شایانی به رئال مادرید کرد تا عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا را به دست بیاورد.

برچسب ها: توپ طلا ، منچستر سیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار