در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

شناسنامه کاری پربار بازیگران چشم بندی برای مخاطبان مشخص است

کارگردان سریال «چشم‌بندی» گفت: با شروع پخش فصل دوم سریال چشم بندی نظرات خوبی دریافت کردیم که همه این نظرات به گروه حرفه‌ای، بازیگران برمی گردد.

شاهد احمدلو، کارگردان سریال «چشم‌بندی» که این شب‌ها فصل دوم آن روی آنتن شبکه سه می‌رود درباره این سریال گفت: با توجه به تجربیاتی که از فصل قبل به دست آوردیم با همراهی تک تک گروه فصل دوم را با هدف مشخصی آغاز کردیم که خوشبختانه با شروع پخش سریال نظرات خوبی دریافت کردیم. همه این نظرات به گروه خوب و حرفه‌ای، بازیگران برمی گردد که نقش‌های متفاوتی ایفا می‌کنند که هر کدام شناسنامه کارشان برای مخاطب مشخص است.

وی افزود: در فصل دوم همانند فصل اول طیف بسیار پررنگی از بازیگران شناخته‌شده در عرصه را کنار هم جمع کردیم تا بتوانند ایفاگر شخصیت‌های مجموعه باشند. هرکدام تأثیرات بسیار خوبی در بهتر شدن مجموعه داشته‌اند. هماهنگی بین عوامل صحنه و پشت صحنه باعث شد که در این مسیر بهتر کار کنیم.

احمدلو درباره انتخاب جواد رضویان توضیح داد: جواد رضویان به‌عنوان بازیگر شناخته‌شده و محبوب در عرصه کمدی هستند، شخصیت بسیار عالی و درجه یکی دارد و خودش هم کارگردان و نویسنده است و تمام این عناصر باعث می‌شود که همکاری خوبی با هم رقم بزنیم.

شاهد احمدلو

وی افزود: البته تک‌تک بازیگران مثل حمید لولایی مرجانه گلچین، نعیمه نظام دوست، سروش جمشیدی، سیاوش مفیدی هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. با اضافه شدن جواد رضویان به عنوان نویسنده، کارگردان و بازیگر حتما به کیفیت کار کمک کرده است.

این کارگردان عنوان کرد: برای نقش نادر از ابتدا به آقای رضویان فکر کردیم و خوشبختانه به خاطر دوستی و رفاقتی دیرینه‌ای که با هم از دهه ۷۰ در دانشکده هنر و معماری تاکنون داشتیم، هر دو علاقمند بودیم با هم کار کنیم و این اولین تجربه من با جواد رضویان است.

وی ادامه داد: تجربه همکاری ما خوشبختانه جواب داد و این به‌خاطر این است، برای عقاید هم احترام قائل هستیم و در یک تعامل موفق هم بنده از ظرفیت‌ها و پتانسیل بالای او در کمدی در خلق فصل دو چشم‌بندی استفاده کنم و هم ایشان تجربه متفاوتی را به گفته خودشان کنار ما تجربه کردند.

شاهد احمدلو

احمدلو اظهار کرد: درابتدا فیلم‌نامه، متن و فضای کاری که فصل دوم چشم بندی داشت باعث شد که آقای رضویان در فصل دوم کنار گروه ما باشند، تهیه‌کننده و کارگردان در قدم دوم هستند. خود من به‌عنوان بازیگر وقتی قرار است در مجموعه یا فیلمی همکاری کنم در ابتدا نقش و فیلم‌نامه کار هست که می‌تواند در قدم‌های اول نظر من را جلب کند.

وی افزود: خوشبختانه لطف خدا نسبت‌به من، سابقه کاری ام و دوستی که با آقای رضویان داشتم همه این موارد معیار‌هایی که یک بازیگر را در قامت جواد رضویان، حمید لولایی، مرجانه گلچین و همه بازیگران سریال در فصل دوم حضور داشته باشند. 

احمدلو درباره ادامه تولید توضیح داد: بیش‌از فصل گذشته مخاطبان با سریال همراه هستند و استقبال خوبی را شاهد بودیم تا ۲۰ تیر ماه فیلمبرداری فصل دوم سریال چشم بندی ادامه دارد و مطابق همان روز‌ها پخش سریال ادامه خواهد داشت.همزمانی تولید و پخش سریال نگرانی‌هایی دارد، اما توانستیم با یک برنامه‌ریزی دقیق و دورخیز مناسب تک‌تک بچه‌ها از گروه فیلم‌برداری، صحنه و لباس، گریم، صدا، تولید و تدارکات با انرژی مضاعفی برای تولید فصل دوم قدم برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
نمی ساختی سنگین تر بودی - اینجا که همه منفی نوشتن چرا میگین نظرات خوبی دریافت کردید؟ نظرات خوب رو کیا بهتون گفتن؟ اقوام و دوستان؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا کریمی تهران
۰۵:۰۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
از تلویزیون یک سریال دیدنی با این چند ته مانده‌های کمدی باعث تعجب است ووو من حتی شده از تلویزیون میبینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
سریال های خارجی بهتر از سریال های ییخود ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۲۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
بی محتوا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
سلیقه ایه
من دوسش دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
ما این سریال رو میبینیم اتفاقا خیلی هم جالب و خنده داره خدا قوت به همه عزیزانی که زحمت کشیدن برای سریال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
من ترجیح میدم سریال های آمریکایی و انگلیسی و فرانسوی رو ببینم تا وقتمو به خاطر سریال های چرت صدا و سیما هدر بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
سلام.هیئت عالی تشخیص مصلحت نظام،دولت و مجلس بدانید جان و مال مردم در جاده ها شوخی نیست،سالانه هزاران نفر در جاده ها با خودروهای حلبی داخلی کشته و معلول میشوند.کدوم کشور این خودروهای حلبی های تاریخ گذشته شرکتهای انحصاری داخلی با تکنولوژی 30 سال پیش رو میخرند،ان هم با گرانفروشی دههابرابری،احتکار،کاهش تولید به قصد گرانی و مافیابازی و نفوذ در دولت و مجلس،به زور این حلبی های ناایمن را با گرانفروشی دههابرابری قالب مردم می کنید،باز کنید درب واردات خودروهای کم مصرف با حجم موتور کمتر از 1800cc،هیبریدی،برقی را بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم ایران و به این دلالی شرکتهای انحصاری پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
سریال خوبی است اما زمان پخش مناسب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
لطفا بازیگران سالم و بدون حاشیه در سینمای خانگی و تلویزیون کار کنند، و لطفا ابتذال زدایی کنید از محتوا ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
بعضیا زبان تشویق ندارند و هم کامنت های منفی میذارند. لطف کنید نگاه نکنید و پیامی هم نذارید. برید سرتون رو توی گوشی فرو کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
بازیگرای که درجه یک های کمدی هستن ، جواد رضویان ، خانم گلچین ، آقای لولایی عزیز و بقیه هنرمندان فقط بنظرم فیلمنامه مشکل داره بهترین بازیگر جهانم باشی فیلمنامه یه کوچولو هم ایراد داشته باشه اون بازیگرا نمیتونن کاری کنن..من خودم هر شب میبینم ، دوسش دارم سریالو ولی بنظرم یکم عجولانه کار شده وگرنه همه ما میدونیم برترین بازیگران کمدی تو این سریالن و کسی از بازیگرا خورده نمیگیره. آقای احمدلو هم سریالای خوبی مثل سه دنگ سه دنگ توی کارنامه کاریشون دارن خب آدم توقعش بیشتر میشه... من فقط بخاطر آقای رضویان و جناب لولایی و خانوم گلچین میبینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
بازیگران خیلی مطرح و عالی اما متن و داستان بسیار ضعیف و پیش پا افتاده که در روزنامه دیواری های مدارس ابتدایی نوشته میشد زحمت کشیدین خدا قوتتون بده اما برای سلیقه مردم کمی ارزش قائل بشین این فیلم نامه و داستان نه الانش و نه فصل قبلش در حد تلویزیون ایران نبود و نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
سریال های جدید صدا و سیما دیگه چنگی به دل نمیزنه قشنگ نیست،فقط دارن بودجه بیخودی می گیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
ولی بعضی ها دوست دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
اینکه بازیگرا درجه یکن دلیل نمیشه مزخرفاتی که میدید بازی کنن هم خوب باشه
نویسنده و فیلمنامه و محتواتون به درد بزنانه کودکم ننیخوره بس که مزخرف و چرته
فک نکنم حتی خونواده خودتم این سریال بی سر و ته بی مفهوم کا نه خنده داره نه طنزی نه هیچی...
جواد رضویان و حمید لولایی و مرجانه گلچین و سروش جنشبدی رو هم خراب کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
اتفاقاً خیلی هم این سریال را خانوادگی تماشا میکنیم و دوست هم داریم چون ساخت کشور خودمونه و بازیگران خوب و قوی براش انتخاب شده ممنون از دست اندرکاران این سریال زیبا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
سریال هاتون واقعا افتضاحه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
شبکه ۴ رو برای شما گذاشتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
اصلا نگاه نمیکنم اینو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
اگه نگاه نمیکنید حداقل پیام منفی هم نذارید،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
ایکاش مثل قبلنا سریالای خوبی از تلوزیون پخش میشد که راس ساعت 9 یا 10 همه اعضای خانواده دور هم جمع میشدن پای تلویزیون و اونو دنبال میکردن (خانه به دوش، 3 در 4، جواهری در قصر، جومونگ،امپراتور بادها و...) یاد اون ایام بخیر. الان همه یه گوشه نشستیم سرمون تو گوشی! مثل الان که دارم این پیامو می‌نویسم!!!
آخرین اخبار