رفع تصرف بیش از ۹۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در ریگان

دادستان ریگان گفت: با دستور دادستان، بیش از ۹ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در این شهرستان رفع تصرف شد.

میر تاج الدینی گفت: به دنبال فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه مبارزه با پدیده شوم زمین خواری و مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال، بیش از ۹هزار متر مربع از اراضی ملی که به صورت غیر قانونی در تصرف متصرفین بود رفع تصرف و به بیت المال برگردانده شد.

او موقعیت این اراضی را داخل محدوده شهر‌های گنبکی و محمدآباد ریگان اعلام و ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را بیش از ۲۲ میلیارد ر یال عنوان کرد.

دادستان ریگان افزود: از ابتدای امسال از سوی اداره راه و شهرسازی بیش از یک هکتار از زمین‌های ملی و دولتی در شهرستان ریگان از زمین خواران و متصرفین بازستانده شده، و به بیت المال بازگشته است.

میرتاج الدینی، با تشکر از هوشیاری و اقدام به موقع یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی و ضمن قدردانی از پشتیبانی اقتدار نیروی انتظامی، اظهار داشت: شهروندان قبل از هرگونه اقدام به خرید اراضی در محدوده و حریم شهر‌های تابعه، برای اطمینان از ماهیت ملک مورد نظر مراتب را از طریق واحد املاک اداره راه و شهرسازی استعلام کنند، تا مورد سوء استفاده افراد سود جو و فرصت طلب قرار نگیرند.

 ابوالقاسمی رئیس اداره راه و شهرسازی ریگان بیان داشت: در صورت مشاهده هر گونه تصرف اراضی ملی چه در محدوده و حریم شهر و چه غیر از آن با واحد یگان حفاظت از اراضی دولتی اداره راه و شهرسازی به شماره ۴۴۳۶۱۲۶۳_۰۳۴ تماس حاصل کنید.

او افزود: باتوجه به رسالت اداره راه و شهرسازی درصورت مشاهده هرگونه تصرف اراضی ملی و تضییع حقوق بیت المال نسبت به معرفی متصرفان به مراجع قضایی اقدام می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی ریگان تصریح کرد: گشت زنی از اراضی ملی و دولتی محدوده و حریم شهر‌های تابعه از سوی یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی به صورت محسوس و نامحسوس و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل درحال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار