۵۰ درصد از اراضی مصادره شده کرانه باختری در اختیار شهرک نشینان است

بنابر اعلام  دو سازمان حقوقی صهیونیستی ۵۰ درصد از اراضی مصادره شده کرانه باختری در اختیار شهرک نشینان است.

 دو سازمان حقوقی صهیونیستی اعلام کردند مقامات رژیم اشغالگر ۵۰ درصد از اراضی مصادره شده کرانه باختری را به شهرک نشنیان داده و از آن استفاده می‌کنند و تنها ۲ درصد از این اراضی در اختیار فلسطینیان است. 

دو سازمان «کرم نابوت» و «حقل» افزودند مقامات مسئول اسرائیلی هنگام مصادره اراضی کرانه باختری ادعا می‌کنند از آن‌ها برای ایجاد زیرساخت‌هایی مانند خیابان استفاده می‌شود، اما در سال‌های گذشته ۴ شهرک در اراضی مصادره‌ای ساخته شده است.

اشغالگران صهیونیست از سال ۱۹۶۷ و اشغال کرانه باختری تا سال ۲۰۲۲ مجموعاً ۳۱۳ حکم برای مصادره حدود ۷۴۰۰ هکتار زمین را صادر کرده‌اند که در تمامی این موارد مدعی استفاده از آن‌ها برای نیاز‌های مردم بوده‌اند.

اما بر اساس این گزارش ۳۷۰۰ هکتار از اراضی مصادره شده برای ایجاد زیرساخت‌هایی استفاده شده که در بیشتر آن‌ها جاده‌هایی مورد استفاده فلسطینیان و اسرائیلی‌ها احداث گردیده و ۳۶۰۰ هکتار برای بهره برداری شهرک نشینان اختصاص یافته و تنها ۱۵۳.۲ هکتار از این اراضی در اختیار فلسطینیان قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
یه سوال ازمسولین؟صحیونیستهای بقول شماازخدا بی خبربه زوراسلحه خانه های فلسطینیان راازدستشان میگیرندوخراب کرده وبرای ملت خودش شهرک سازی میکنندپس چطورمیشه که مسولین ایران دغدغه ی زمین وسندومصالح ساختمانی و....راندارنداما یه خانه 70متری توشهرستان کوچک 3میلیارد تومان قیمت مخوره واقعاچرا؟
آخرین اخبار