رییس فدراسیون کشتی هند به آزار و اذیت جنسی متهم شد

پلیس هند پس از بررسی‌های مختلف، رییس فدراسیون کشتی این کشور را متهم به آزار و اذیت جنسی دانست.

طرح اتهامات پلیس هند علیه رییس فدراسیون کشتی این کشور به دنبال اعتراض چند هفته‌ای چهره‌های برتر ورزش که خواستار دستگیری بریج بوشان شاران سینگ بودند، صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری الجزیره، یک افسر پلیس هند در جمع خبرنگاران گفت که پلیس هند علیه رییس فدراسیون کشتی در پی شکایت از سوء رفتار جنسی توسط ورزشکاران، اتهاماتی را مطرح کرده است.

طرح این اتهامات پس از اعتراض چند هفته‌ای از سوی چهره‌های برتر ورزش، از جمله یک دارنده مدال المپیک صورت گرفت که خواستار دستگیری بریج بوشان شاران سینگ، رییس فدراسیون کشتی این کشور شده بودند.

سینگ، متهم به آزار و اذیت جنسی ورزشکاران، این اتهامات را رد کرده و مدعی شده است که قربانی توطئه برای اخراج وی از پارلمان شده است.

پلیس دهلی در بیانیه‌ای در روز پنجشنبه گفت: «پس از تکمیل تحقیقات»، سینگ را به آزار و اذیت جنسی و تعقیب بر اساس قانون مجازات هند متهم کرده است. آتل شریواستاوا، دادستان عمومی هند هم تأیید کرد که اتهامات آزار و اذیت جنسی علیه سینگ مطرح شده است.

وینود تومار، یکی از شاگردان سینگ که به عنوان دستیار دبیر فدراسیون کشتی هند (WFI) خدمت می‌کرد، با همان اتهامات و همچنین ارعاب و حمایت جنایی روبرو شده است.

باجرانگ پونیا دارنده مدال‌های برنز المپیک توکیو، نقره و برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی به همراه ۲ کشتی‌گیر تیم زنان هند (مالیک نفر سوم المپیک ریو و وینش فوگات دارنده دو برنز جهان) از جمله چهره‌های مطرح کشتی هند هستند که خواستار دستگیری و مجازات رییس فدراسیون کشتی این کشور به جرم تجاوز به ۷ زن کشتی‌گیر از جمله یک کودک خردسال شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار